Ratleto Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Erre mulig. Ble solbrent i ansiktet i går, jeg. Skulle gjerne sagt at det var fordi sola har vist seg så lite her i Trøndelag i år, men det er nok datanerden som sitter mye inne som er årsaken. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Erre mulig. Ble solbrent i ansiktet i går, jeg. Skulle gjerne sagt at det var fordi sola har vist seg så lite her i Trøndelag i år, men det er nok datanerden som sitter mye inne som er årsaken. Satte vakt i sola med oppbretta jakke... Do the math... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 På lørdag er det første lørdag i juli. Noen med ønsker om hvor vi skal ha treff hen? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jag har lust att ta den där Tautra-turen ni har snackat om, men väderprognosen är ju dessvärre inte så positiv. Kanske bildemonteringen? Den är bra att ta när det inte är sol, för annars blir det så "hårda" reflexer i metallen. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg må dessverre jobbe formiddag førstkommende lørdag, så dere får ha en fin tur uten meg. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 kjipt at der er Argentina Tyskland på lørdag ;p Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Nå starter ikke fotballkampen før kl 16, da. Vi kan jo starte treffet kl 11, så får de som vil se fotball være med, og så komme seg hjem til kl 16. Tror det er greit å komme i gang kl 11 pga været også. Yr melder regn fra rundt kl 14 en gang, mens Pent ser ut til å melde overskyet/lettskyet hele dagen. Endret 30. juni 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Eg trur ikkje eg blir med denne gangen. Blir nok litt båtpuss, det har vore så kaldt hittil i sommar at eg enno ikkje har fått båten på sjøen.... Eg treng eit par strøk med lakk først, men då må det bli litt varmare enn det har vore hittil. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Synd att vi inte verkar bli så många den här gången heller. Jag hade hoppats att fler skulle vara med nu när det har blivit sommar. Men en träff ska vi väl få till ändå. Med tanke på vädret och att flera inte kan bli med är det kanske bäst att spara de längre turerna? Jag tjatar (maser) om bildemonteringen, men det var ju många som sa att de var intesserade när vi snackade om det förut och vädret kanske kan passa bra till det? Vad sier dere? (Ursäkta att jag skriver på svenska. Vi har varit bortresta och ska snart bort igen (om ca 10 dagar drar vi till Skottland), så jag har massor att göra och orkar just nu inte fundera på vad allt heter på norska. ) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg synes vi skal spare bil-demonteringsstedet til vi ikke har noe annet, jeg. Sent i høst, tenker jeg det passer bra. Nå er det jo fint og grønt overalt, så det burde være mer enn nok fine steder å dra til. Hvordan er Ringve botaniske hage nå, tro? Hvis det ikke er noe alternativ, så husk lista på denne sida. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skulle være bra med blomstring der på Ringve nå...det har ikke vært særlig stekende sol, og da holder plantene seg fine lenge. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ringve är en bra idé! Det kan jo passa fint att fota blommor om det är overskyet. Att jag tog upp bildemonteringen var bara för att jag inte kom på nåt annat (som ikke er for langt fra byen). Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg er gjerne med på å møtes kl 11 og ikke langt fra byen, siden jeg også har tenkt å få med meg fotballkampen. Og jeg kan godt bli med til Ringve Lenke til kommentar
arela Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg regner med at jeg kommer. Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Jeg var en tur på Ringve og den botaniske haven der for en uke siden, en del bilder ble det men siden det ikke er så populært med link til bildene, kan jeg sende link pr pm til de som ønsker det. PS: husk at det er gratisk inngang til haven, selv om noen av vaktene insisterer på at du må kjøpe billett. ;-) Endret 1. juli 2010 av pakarang Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Stille nok opp selv og, gitt at fredagen ikkje byr på for mye god drikke. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 OK, Ringve botaniske kl. 11? Det ser ut at bli OK vär. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 OK, Ringve botaniske kl. 11? Det ser ut at bli OK vär. Skal prøve å komme til da...gårdsplassen? Hvis jeg kommer senere, ringer jeg noen der... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kl 11 parkeringsplassen, kan vi vel si? Ang været i morra, så blir ikke værmelderne helt enig om når og hvor mye. Men tar man et gjennomsnitt av Yr og Pent, så blir det noe regn i morra under treffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå