Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Edvald Boasson Hagen, Fredrik Wilmann, Ola Kjøren...

Med mindre det stikker en liten gruppe tidligere vil både Arvesen, Hagen og Thor ligge fremme i tet for å unngå ulykker. Jeg kommer til å kjøre litt rundt å ta bilder i løypa, rop ut om dere ser en grå Chrysler Sebring med to fotokarer inni eller utenfor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje øverst i Breidablikkveien har noe for seg. Da har man god tid på å se syklistene komme. Og parkerer man på "innsida" av løypa, burde det være mulig å kjøre til start/mål også når teten har passert punktet det er snakk om for siste gang - dersom man ønsker det.

Lenke til kommentar

Har lyst til å se Hushovd & co i morgen, men det krasjer litt med tyskland-england kl 16, så det er mulig jeg kommer og ser bare de første rundene.

Jeg og var der en tur i dag forresten.

De to beste damene:

post-63349-1277590935,6984_thumb.jpg

Og hun som vant jr.-klassen:

post-63349-1277590936,7952_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har ikkje fått sett gjennom enda, men merket at D80'en hadde problemer med sykkelfotografering;) Det hadde og gjort seg med en 70-200.

Utenom det så var det vanskeligere enn eg hadde trodd å finna ein gjeng med akamister der oppe, eller var det ikkje så mange?

Lenke til kommentar

Jeg skal begynne å gå gjennom bildene nå. Ble overaskelsesgrillmiddagsgjester på oss i kveld. :)

Men, nbmofo. Her er tlfnr til meg. Jeg er med på de fleste treff, så noter deg nummeret. Nitti null tre femtifem femtifem. Så finner du oss ikke neste gang det er treff, så bare ring. Ringer du riktig, kommer du til Kleven (Tor Atle). :)

Det var veldig mange ute med kamera i løypa, så jeg. Så at du ikke fant oss, skjønner jeg godt.

Edit: Hvorfor i alle dager er du ikke ferdig før kl 5 i natt, Mr Olsen?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Jeg skal begynne å gå gjennom bildene nå. Ble overaskelsesgrillmiddagsgjester på oss i kveld. :)

Men, nbmofo. Her er tlfnr til meg. Jeg er med på de fleste treff, så noter deg nummeret. Nitti null tre femtifem femtifem. Så finner du oss ikke neste gang det er treff, så bare ring. Ringer du riktig, kommer du til Kleven (Tor Atle). :)

Det var veldig mange ute med kamera i løypa, så jeg. Så at du ikke fant oss, skjønner jeg godt.

Edit: Hvorfor i alle dager er du ikke ferdig før kl 5 i natt, Mr Olsen?

Jobber med å rydde ned vet du, masse skilt, veiskiller og saker som skal ordnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...