HelenaN Skrevet 26. august 2023 Del Skrevet 26. august 2023 (endret) Bra initiativ! Hvis været blir ok blir jeg gjerne med. (Jeg kan både lørdag og søndag, så dere får bestemme.) Endret 29. august 2023 av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 Hei, jeg blir gjerne med til et fototreff i helga. hilsen Hagen Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Hei, jeg er dessverre opptatt lørdagen. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Hva med søndagen Linepusle? 😉 Linepusle skrev (4 minutter siden): Hei, jeg er dessverre opptatt lørdagen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Søndag passer, ja. Det hadde vært hyggelig med treff. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Gode Fotofolk. Værvarselet for søndag ser litt for vått ut synes jeg. Hva gjør vi? Skal vi skifte dag til i morra lørdag? Jeg har bil, og plass til tre til, men jeg har ikke vært på Forbordsfjellet før, så jeg vil gjerne ha litt guiding for å finne fram. Jeg bor ved kirka på Lademoen, og har mobil nr: nitti ni, femti sju, tjue seks, sytti tre. Skal vi møtes på bensinstasjonen på flyplassen på Værnes klokka 1100 i morra lørdag? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Leit at Linepusle ikke kan bli med lørdag, men regn på Forbordsfjellet blir nok ikke hyggelig, så gjerne lørdag. Å møtes kl 11 imorgen passer bra for meg. Vi kanskje kan møtes ved Skatval kirke istedet (det er der man kjører opp på fjellet)? Skatval kirke er ca 7km lenger nord langs E6 etter Stjørdal. Har ikke bil, så sitter gjerne på med noen. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Hei, ja, enig at vi må desverre flytte treffet til lørdag pga regnværet på sønndag. Jeg kan forresten også stille bil. Klokka 11:00 passer. Jeg vil gjerne sitte på / kjøre sammen fra Trondheim, siden dette er en lang strekkning og helt unødbendig å kjøre flere biler. Helena, vi kan plukke deg opp i område Trondheim. Hvor er det lett for deg å møtes. Leutenhavn ? Mener å huske at man betale veiavgift fra Skatval kirke. Er det flere som har lyst til å være med på utflykten ? Et spennende område med masse fotomuligheter. Bilder fra siste: hilsen hagen p.s.: Mitt mobil nummer er: ni, åtte, to, seks, 5, ein, 6, 9 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Hei alle, Takk Hagen! Leutenhaven-parkeringen passer fint. Omtrent når? Enig, det er et flott område med mange fotomotiver! Håper flere blir med! Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Jeg har bare et lite batteri i min elbil, så for å unngå angst jeg vil gjerne også sitte på med deg RambaZamba. Hvis Helena plukkes opp på Leuthenhaven ca 1020, så er jeg klar bak Lademoen kirke (i Innherredsveien) 1030. Går det greit? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Hei dere Jeg er dessverre opptatt til helga. Håper dere får en flott tur Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 (endret) Skal sjekke med Hege og melde tilbake senere her i forum. Endret 1. september 2023 av RambaZamba Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Ja, jeg kan hente dere men likte bedre å starte först KL 11:00. Passer det også for dere? Bare en ting. Jeg må stoppe i Hummelvik å hente en ting fra en venn. Det ligger nesten på veien. Ta bare 5 minutt Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Jeg kom på at det er marathon i sentrum i morgen. Det blir vanskelig å hente fra leutenhavn. Kan jeg hente deg en annen plass? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Starte kl 11 funker for meg. Buss 1 fra Heimdal har holdeplass relativt nært Lademoen kirke, så jeg kan møte opp på samme sted som Yngvardo viser i inlegget sitt. Passer det? Kommer du/dere (blir Hege med?) dit ca kl 11:15? Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Supert! Da sees vi i gata utafor hos meg kl 1115! 😊 Lenke til kommentar
Andlen Skrevet 2. september 2023 Del Skrevet 2. september 2023 Beklager kort varsel, jeg henger meg på. Jeg kjører fra lademoen Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 3. september 2023 Del Skrevet 3. september 2023 (endret) 💫 Endret 5. september 2023 av Yngvardo Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 Vi kan dele våre bilder i eget tråd: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå