PlaCBo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Tenkte det var lurt å starte en ny tråd (istedenfor Melhus-tråden) for å avtale møter for fotografer i og rundt trondheim. Jeg slenger like godt ut en dato med en gang så vi har et utgangspunkt for å avtale mer. Søndag 22 juni, klokka 15 Vi kan møtes en plass i midtbyen - da er det både lett for folk i grisgrendte områder å komme, og det er flott utgangspunkt for flere flotte lokasjoner(domkirka, havna, bakklandet etc) Jeg kunne for min egen del tenkt meg å ha fokus på bruk av eksterne blitser (Strobist-style) Hørte rykter om at devisor kanskje hadde noen som ville stille opp som modell ? (edit: la inn tidspunkt) Endret 11. juni 2008 av PlaCBo 1 Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg er med. Har et vrak av en sb25, men låner en sb800 for tiden og om ikke eieren av den blir med får jeg kanskje låne den da også.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg skal døgne på photoworkshop sammen med noen fra trheim uansett, og kan sikkert sitte på nedover sammen med noen av dem. Tror jeg har en 3 - 4 mailer fra folk itrheims område liggende ifht sprøsmål om å stille som modell, så kan høre med en av de ihvertfall. Kan sende en mail med engang vi vet helt 100% om det blir eller ikkje =) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 PS; må få høre om klokkeslett også. Kl 15:00 eller senere, kanskje? (så jeg rekker å sove litt.. ) Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 høres bra ut. Sent er også bra :-) kan vi ikke si kl. 15.00 så lenge da - så kan vi heller justere om det er sterke ønsker om enda senere tidspunkt. har noen forresten forslag til steder som er under tak, om været skulle være guffent (noe som ikke er helt usansynnlig i trondheim) ? Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 uffda. ferie ? men er gjerne med på flere treff i sommer, da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, jobber på søndager... Kan på lørdag 21 da... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg jobber lørdag ihvertfall.... =/ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hehe. dere må bare ha møte uten meg, jeg har allerede vært med på et par... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 22. kl 15:00 passer greit. Fikk byttet til meg en tidligere vakt, så er ferdig kl 15:00, og kan komme ned til byen innen 15 min om bussen klaffer. Så kan jo bare møte dere på veien. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Neato :=9 Kommer Devisor også, eller? =) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg kan sikkert stille opp jeg også. Må bare få tak i ett kamera først. 22. passer greit for meg inntil videre. Planlegger ikke så langt fram anyways ^^ Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 22. kl 15:00 passer greit. Fikk byttet til meg en tidligere vakt, så er ferdig kl 15:00, og kan komme ned til byen innen 15 min om bussen klaffer. Så kan jo bare møte dere på veien. Jeg kjører fra Heimdal så jeg kan jo sikkert godt svippe innom å plukke deg opp om du vil. Lenke til kommentar
Wiktory Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg regner også med at jeg har tid til og være med, tror dette blir siste dagen min i Trondheim før jeg drar sørover på sommerferie. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Meldt litt dårlig vær på yr.no, så tror det hadde vært en fordel om vi hadde funnet noen plass med tak over hodet vi kan henge. Kan være feks på Togstasjonen, lagerbygg eller noe. Har jo med blitzer så kan jo ta bilder stort sett overalt =) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ingen som kjenner noen som kunnet ordnet oss tilgang innpå dora, marienborg eller lign da? Alternativt parkeringshus, men det blir sikkert fort kaldt... hehe Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) synes det hørtes kult ut med togstasjonen jeg. Trenger vi klarering på forhånd for det ? har ikke fått tak i andre steder, men i worst case jobber jeg i byen og har sikkert mulighet til å bruke kontorbygget med stor parkeringskjeller. Endret 17. juni 2008 av PlaCBo Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Trenger klarering ja. Mulig noen av dere trondhjemmere kan ta dere av det? Burde gå greit. Har vi noen modeller? Eller har vi plutselig travelt med å skaffe noen? Ei jeg jobber med er fra trheim, så kan hør med hu imorgen, om hun kjenner noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå