Gå til innhold

Har vi fått mindre sommerferie ?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk i dag høre at i neste år vil vi ha mindre sommerferie. (4 Uker) Noe jeg syntes er helt dumt. Læreren sier at dette er den nye politikken. Jeg vil gjerne høres andre meninger om dette her. Fordi jeg syntes at 4 uker sommerferie er ikke noe. Får ikke reist et eneste sted ? o.O Noe så dumt!.

Bli med oss 13-16 åringer og få et parti som gir oss de 2 måndene sommerferie :)

Vis dette er feil sted, vær så snill og flytt denne til riktig sted.

Takk

~ En som liker lang sommerferie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bli med oss 13-16 åringer og få et parti som gir oss de 2 måndene sommerferie :)
Et parti med en ting dem brenner for og ingen som foretrekker dem er myndige, glhf :)

jeg syntes at 4 uker sommerferie er ikke noe. Får ikke reist et eneste sted ? o.O Noe så dumt!.
Får du ikke reist et eneste sted på 4 uker? Haha, rekker jo jorda rundt på det

Kortere sommerferie og fler årlige skoledager høres bra ut :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Ungene og ungdommen blir bare dummere og dummere så om det hadde vært tilfelle så hadde det jammen vært på høy tid. Uansett så har elever i skolen så mye fri at det stinker råtne egg av det. Jeg har 2 uker sommerferie jeg, så snørrungene kan slutte å syte. :p Voksne folk har 5 uker som de må fordele over hele året, hadde ikke hatt noe å si om ungene også måtte venne seg til det. Nå skal de jo snart ikke gå på skole lenger, ikke skal de ha lekser og ingen krav skal stilles til dem. Jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Ungene og ungdommen blir bare dummere og dummere så om det hadde vært tilfelle så hadde det jammen vært på høy tid. Uansett så har elever i skolen så mye fri at det stinker råtne egg av det. Jeg har 2 uker sommerferie jeg, så snørrungene kan slutte å syte. :p Voksne folk har 5 uker som de må fordele over hele året, hadde ikke hatt noe å si om ungene også måtte venne seg til det. Nå skal de jo snart ikke gå på skole lenger, ikke skal de ha lekser og ingen krav skal stilles til dem. Jeg blir kvalm.

Fuck off da...

Lenke til kommentar

Jeg har 5 uker ferie i sommer, går da fint å jobbe hele året uten å ta ut ferie.

Men det hjelper nok ikke med mere skole på skoletrøtte ungdom.

Lenke til kommentar
har du røyka sopp eller sokkene dine ?

Hva er det for slags spørsmål? Men for å svare så har jeg ikke røyka noe som helst idag nei

Jeg synes at skolen skulle ha begynt seinere på dagen jeg....! Kanskje klokken 10 eller noe

Da må du regne med å være ferdig klokka 5 også da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Er nok ikke bare tull.

Gruppe om det på facebook også. (ikke det at jeg mener det blir seriøst på grunn av det)

Greitnok, om den gruppen på Facebook bestod av 150 mastergrad utdannende professorer e.l, som kunne lagt fram en forskning eller noe annet av grunnleggende beviser osv, så hadde det vært en ting. Men en gjeng med små blærete folk som såvidt har komt seg i arbeidslivet uttaler seg om at folk er blitt mindre intelligent, blir det bare for dumt..

Lenke til kommentar

Nå er jeg ferdig med den grunnleggende skolegangen min, og har bare noen år igjen på universitet, så for meg har det jo egentlig lite å si.

Men jeg tror at en kortere sommerferie for barn ikke nødvendigvis er en god løsning, spesielt ikke for næringslivet. Dette gir mindre rom for voksne å fordele sin ferie slik at det alltid er folk tilstede på jobb. Samtidig vil det bli et mye større press på samtlige feriesteder dersom alle hadde ferie samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...