D3m0ns0ul Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei, jeg fikk i dag høre at i neste år vil vi ha mindre sommerferie. (4 Uker) Noe jeg syntes er helt dumt. Læreren sier at dette er den nye politikken. Jeg vil gjerne høres andre meninger om dette her. Fordi jeg syntes at 4 uker sommerferie er ikke noe. Får ikke reist et eneste sted ? o.O Noe så dumt!. Bli med oss 13-16 åringer og få et parti som gir oss de 2 måndene sommerferie Vis dette er feil sted, vær så snill og flytt denne til riktig sted. Takk ~ En som liker lang sommerferie Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg tror du har blitt godt lurt av læreren din så vidt jeg vet er det ikke bestemt noen endring. Dog det pleier å være noen som kommer med slike oppgulp hvert år. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Bli med oss 13-16 åringer og få et parti som gir oss de 2 måndene sommerferie Et parti med en ting dem brenner for og ingen som foretrekker dem er myndige, glhf jeg syntes at 4 uker sommerferie er ikke noe. Får ikke reist et eneste sted ? o.O Noe så dumt!.Får du ikke reist et eneste sted på 4 uker? Haha, rekker jo jorda rundt på det Kortere sommerferie og fler årlige skoledager høres bra ut Endret 11. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kortere sommerferie og fler årlige skoledager høres bra ut Nei. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg skal gjøre opprør mot systemet! brenne BH-en min! Tangaene mine! og ha fri 24/7! Power to the people! har dog ikk hørt noe om en "forminsket" sommerferie, skulle tro at dette ville ha blitt slått opp i media eller noe. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 4 uker sommerferie? Velkommen til arbeidslivet! Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Kortere sommerferie og fler årlige skoledager høres bra ut Tror han har lurt oss men bare sier, har du røyka sopp eller sokkene dine ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ungene og ungdommen blir bare dummere og dummere så om det hadde vært tilfelle så hadde det jammen vært på høy tid. Uansett så har elever i skolen så mye fri at det stinker råtne egg av det. Jeg har 2 uker sommerferie jeg, så snørrungene kan slutte å syte. Voksne folk har 5 uker som de må fordele over hele året, hadde ikke hatt noe å si om ungene også måtte venne seg til det. Nå skal de jo snart ikke gå på skole lenger, ikke skal de ha lekser og ingen krav skal stilles til dem. Jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Er nok bare tull. Endret 11. juni 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ungene og ungdommen blir bare dummere og dummere så om det hadde vært tilfelle så hadde det jammen vært på høy tid. Uansett så har elever i skolen så mye fri at det stinker råtne egg av det. Jeg har 2 uker sommerferie jeg, så snørrungene kan slutte å syte. Voksne folk har 5 uker som de må fordele over hele året, hadde ikke hatt noe å si om ungene også måtte venne seg til det. Nå skal de jo snart ikke gå på skole lenger, ikke skal de ha lekser og ingen krav skal stilles til dem. Jeg blir kvalm. Fuck off da... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ungene og ungdommen blir bare dummere og dummere så om det hadde vært tilfelle så hadde det jammen vært på høy tid. Uansett så har elever i skolen så mye fri at det stinker råtne egg av det. Jeg har 2 uker sommerferie jeg, så snørrungene kan slutte å syte. Voksne folk har 5 uker som de må fordele over hele året, hadde ikke hatt noe å si om ungene også måtte venne seg til det. Nå skal de jo snart ikke gå på skole lenger, ikke skal de ha lekser og ingen krav skal stilles til dem. Jeg blir kvalm. Jeg har 5 uker ferie i sommer, går da fint å jobbe hele året uten å ta ut ferie. Men det hjelper nok ikke med mere skole på skoletrøtte ungdom. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg synes at skolen skulle ha begynt seinere på dagen jeg....! Kanskje klokken 10 eller noe Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Er nok ikke bare tull. Gruppe om det på facebook også. (ikke det at jeg mener det blir seriøst på grunn av det) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 har du røyka sopp eller sokkene dine ? Hva er det for slags spørsmål? Men for å svare så har jeg ikke røyka noe som helst idag nei Jeg synes at skolen skulle ha begynt seinere på dagen jeg....! Kanskje klokken 10 eller noe Da må du regne med å være ferdig klokka 5 også da Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg synes at skolen skulle ha begynt seinere på dagen jeg....! Kanskje klokken 10 eller noe Da må du regne med å være ferdig klokka 5 også da Ja, akkurat det bryr jeg meg ikke om Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 er nok ikke vedtatt nei men det høres ikke dumt ut. Men det vil også kreve større satsing på lærere slik at vi får bedre lærere. sommerferie på to måneder er til for å jobbe slik at man kan finansiere fylla det neste året virker det som Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Er nok ikke bare tull.Gruppe om det på facebook også. (ikke det at jeg mener det blir seriøst på grunn av det) Greitnok, om den gruppen på Facebook bestod av 150 mastergrad utdannende professorer e.l, som kunne lagt fram en forskning eller noe annet av grunnleggende beviser osv, så hadde det vært en ting. Men en gjeng med små blærete folk som såvidt har komt seg i arbeidslivet uttaler seg om at folk er blitt mindre intelligent, blir det bare for dumt.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nå er jeg ferdig med den grunnleggende skolegangen min, og har bare noen år igjen på universitet, så for meg har det jo egentlig lite å si. Men jeg tror at en kortere sommerferie for barn ikke nødvendigvis er en god løsning, spesielt ikke for næringslivet. Dette gir mindre rom for voksne å fordele sin ferie slik at det alltid er folk tilstede på jobb. Samtidig vil det bli et mye større press på samtlige feriesteder dersom alle hadde ferie samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå