Dotten Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Money talks sies det. Marvel er kanskje ikke interessert i å sikre seg Jon Favreau til oppfølgeren (kommer i 2010). Mannen presterte å gi en film som ble en gigantisk suksess både hos publikum og hos kritikerne, i en tid hvor man kunne begynne å undre om folk var blitt lei superheltfilmer. Marvel Studios fikk en pangstart på sin studiokarriere. Kan dette tyde på at Marvel begynner å rote ting til? http://www.aintitcoolnews.com/node/37037 http://www.latinoreview.com/news/breaking-...over-money-4815 Verden er gal, sier nå bare jeg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hm, så det hele dreier seg om penger....Jon Favreau krevde mer penger for å lage filmen og Marvel vil ikke? Herregud, er det sånn de takker han? Nå vet vi ikke hvor mye han krever, jeg har mine tanker på det er en betydelig stor beløp siden Marvel reagerer som dette...men likevel...jævler! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Ifølge tre forskjellige nettsteder så krever han en standard avtale. Altså ikke noe mer enn hva som er vanlig. Han hadde en ganske "lav" lønn for Iron Man og vil nå visstnok bare ha det samme som er vanlig for regissører og ikke noe Spielberg-lignende summer. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå viser det seg at Marvel ikke vil gi slipp på Favreau og vil gi ham en bedre avtale enn den han opprinnelig hadde. Så Iron Man II blir nok sannsynligvis regissert av Favreau. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 bra de kom til tankene , var litt ute å kjørte der men ordner seg som regel til slutt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 De har tatt seg en kjøretur til ser det ut som... linky Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Får håpe at Robert og Favreau tør og sette et eller annet ultimatum. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Er noe vås at de ikke har nok tid. De har bedre tid til denne filmen enn de hadde til Iron Man. Eneste som kan tilsi at man får dårlig tid er om Favreau har inngått avtaler om å regissere andre filmer, eller spille i andre filmer. Eneste grunnen til at det gikk 3 år mellom Batman Begins og The Dark Knight eksempelvis, er at Nolan regisserte The Prestige i mellomtiden. Jeg tror Favreau har ønske om å regissere både Iron Man II og The Avengers. Det vil han ikke få tid til ettersom Avengers kommer bare et år senere. I intervju har han også sagt at han er mer lysten på å regissere The Avengers fremfor Iron Man II. Kan være han kjører et spill for å få lov til å regissere begge filmene. Hva Robert Downey Jr. angår så har han kontrakt på tre filmer, han bør ikke sutre om han må starte innspillingen av neste film på vårparten 2009. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Robert Downey Jr. var vissnok veldig glad for å kunne spille Iron Man så jeg tviler på at det blir mye sutring fra ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå