Samuro Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Seriøst man, du bør virkelig revurdere situasjonen din. Nå sier du jo: "Jeg er ikke villig til å gi opp vennskapet vårt pga noen dumme følelser heller." Så hele denne greia du har utsatt jenta for er pga DUMME følelser??? Den teksten du har hentet fra loggen fra MSN, seriøst da, folk utrykker seg jo annerledes via MSN enn de eller ville ha gjort face to face og ting kan missforstås. Som @granny sier, kutt kontakten med henne, du gjør dere begge en tjeneste. Ja det vil ta uker, måneder, men du vil komme deg over henne. Slik du holder på nå piner du deg selv med å tviholdet på det lille håpet du tror eksisterer. Og som som en annen fornuftig bruker litt lenger oppe i denne tråden nevnte, alle vi har opplevd kjærlightes sorg på en eller annen måte, og livet går videre. Du er 24 og ikke 54 ny kvinne vil dukke opp. Eg vet eg er kald, men eg har vært borti noe lignende, men gidder ikke å gå nærmer inn på det. Følelsene er ikke dumme i den forstand, Wooho. De er dumme fordi de aldri vil bli oppfylt. De er dumme fordi de nå bare er i veien. Og ja, jeg piner meg selv, jeg er klar over det - men man kan ikke bare bestemme seg for å kaste bort følelser... Endret 26. august 2008 av Samuro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå