Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er kjærligheten verdt?

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Kvindøl_*

Hva kan skal jeg si, helt ærlig, så synes jeg det er utrolig leit at du har havnet i denne situasjonen.. Viste ikke du var så seriøs med henne, og det imponerer meg litt. Jeg håper virkelig hun velger og følge hjertet sitt - og om hun ikke skulle gjøre det og ender opp med å gifte seg med han andre.. Så må du bare bite tennene sammen og komme over det..

Så lenge du er ærlig med henne og gir henne den tiden hun trenger - er det liksom ikke så mye mer du kan gjøre.

## navn redigert bort av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva kan skal jeg si, helt ærlig, så synes jeg det er utrolig leit at du har havnet i denne situasjonen.. Viste ikke du var så seriøs med henne, og det imponerer meg litt. Jeg håper virkelig hun velger og følge hjertet sitt - og om hun ikke skulle gjøre det og ender opp med å gifte seg med han andre.. Så må du bare bite tennene sammen og komme over det..

Så lenge du er ærlig med henne og gir henne den tiden hun trenger - er det liksom ikke så mye mer du kan gjøre.

Ja, ikke så mye annet å gjøre.. I tilfelle du skulle sjekke innom her senere; hvem er du? :) Ikke så kult at du skriver inn etternavnet mitt i posten din, men det ble heldigvis redigert bort av en admin. Har du meg på msn eller mob kan du gjerne si ifra der, så du slipper å røpe navnet ditt her :)

Lenke til kommentar

Liten oppdatering;

De har snakket sammen, og hun har fortalt ham alt. Fortalt at hun er forelsket i meg. Fortalt at hun ikke kan planlegge bryllup når situasjonen er som den er. Fortalt at dersom forelskelsen ikke forsvinner, så kan hun ikke gifte seg.

Spurt meg ut om masse ting i forhold til hvordan det kunne blitt om vi ble sammen.

Viser tegn til å innse at de ikke er rette for hverandre, og at vi to er.. Spør om jeg vil vurdere å flytte opp til henne om vi blir sammen..

Men sier fremdeles at hun ikke klarer å bestemme seg helt. Det er jo et vanskelig valg, så det har jeg forståelse for at hun trenger tid på... Kanskje hun har bestemt seg innerst inne, bare trenger tid på å akseptere tanken på å gjøre noe slikt? I don't know.. Virker kanskje sånn når jeg snakker med henne :blush:

Lenke til kommentar
Høres jo riktig så bra ut. :) Da er det vel bare å vente og se hva hun bestemmer seg for?

Hehe, ja, hva annet kan jeg gjøre? :p Men det er grusomt å vite at hun tross alt dette fremdeles kan velge å gå for en annen...

Lenke til kommentar

Høres ut som det er veldig fornuftig av deg å ligge bittelitt lavt nå og ikke stresse henne på dette. La henne vite at du er der for henne, men tror hun trenger å komme ut av det forholdet hun har nå, før hun går videre, også for dere begges del! Hvordan tok forloveden hennes det da? Sier hun noe om det? Jeg er veldig glad på dine vegne at dere snakker sammen og at du fikk tatt tak i det før det var for sent. Lykke til!

Lenke til kommentar
Høres ut som det er veldig fornuftig av deg å ligge bittelitt lavt nå og ikke stresse henne på dette. La henne vite at du er der for henne, men tror hun trenger å komme ut av det forholdet hun har nå, før hun går videre, også for dere begges del! Hvordan tok forloveden hennes det da? Sier hun noe om det? Jeg er veldig glad på dine vegne at dere snakker sammen og at du fikk tatt tak i det før det var for sent. Lykke til!

Han ble veldig såret og lei seg, men jeg må berømme ham på det sterkeste for hans oppførsel ovenfor henne. Jeg ble nesten rørt da hun fortalte meg hvordan han var...

Han skulle gi henne all tid hun trengte, og ikke nekte henne å ha kontakt med meg eller noe slikt, slik at hun skulle kunne finne ut av hva HUN ønske. Han håpte naturligvis hun ville bestemme seg for ham, men han ville ikke forsøke å påvirke henne.

Han var rett og slett en gentleman, som i mine øyne gjør alt riktig for henne; og jeg forsøker å gjøre det samme.

Lenke til kommentar

Det høres da utrolig flott ut. Hun er heldig som har to som er så glad i henne som det dere tydligvis er, men det gjør det jo naturligvis ikke så mye enklere for henne, og sier vel også noe om hvorfor hun sliter med å bestemme seg. Glad jeg ikke er henne jeg!

Lenke til kommentar

Tro meg: Det går fint an å være glad i to stykker samtidig, og uansett hvem hun velger så kan hun risikere om en stund å begynne å lure på om hun valgte riktig, og hvordan det ville vært om hun valgte den andre.. så jeg misunner henne ikke...

Lenke til kommentar
Tro meg: Det går fint an å være glad i to stykker samtidig, og uansett hvem hun velger så kan hun risikere om en stund å begynne å lure på om hun valgte riktig, og hvordan det ville vært om hun valgte den andre.. så jeg misunner henne ikke...

Det er veldig sant.. derfor skal jeg forsøke å være veldig flink til å overbevise henne om at hun valgte rett om hun velger meg :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Enig med deg der ja, viktig at hun får bruke tiden hun trenger ;)

Men til noe annet, jeg tror faktisk hun kommer til å velge deg, virker iallefal sånn... med tanke på hva hun har vist i den siste tiden. Keep us up to date.

I will.. Takker veldig for støtten, men velger å ta slike kommentarer (har fått den samme beskjeden fra venner jeg bekjenner dette til) med en svær klype salt, er nemlig redd for å få forhåpninger oppi alt dette..

Jeg er helt fucka opp i hodet for tiden.

Lenke til kommentar

Uff, kan jeg tenke meg. Smart av deg, og ikke bygge veldig store forhåpninger, så plutselig får du den smellen av at ho velger den andre, da blir det plutselig mye værre ;) Er nok smart å være nøytral her ja.

Endret av HaueR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...