Gjest Gutt123 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg tror alle, innert inne, vil si seg enig i følgende påstand: Gutter er det sterke kjønn - jenter er det svake. Hvorfor? Alle mulige grunner! For det første er gutter fysisk sterkere, og det på alle måter - de er raskere, de er sterkere, de er mer utholdende og de tåler mer. For det andre er gutter psykisk sterkere - de tåler større mentale påkjenninger, de takler vanskelige situasjoner bedre og de har bedre selvtillit. For det tredje er gutter smartere - så godt som alle kjente vitenskapsmenn og oppdagere har vært, og er menn. Samme gjelder verdens toppledere og rikfolk. For det fjerde er vennskap blant gutter mye bedre enn blant jenter - jenter er utspekulerte og dobbeltmoralske i sine forhold, der de i det ene øyeblikket støtter venninen sin, mens i det andre baksnakker henne til andre venniner. Gutter derimot er ærlige overfor hverandre, og er ikke redd for å si sannheten til kameraten sin. Dette bare understrekker det femte punktet - kommunikasjon blant gutter er bedre enn blant jenter! Mens jenter bare jatter med hverandre i all evighet, er gutter korte og konsise og sier ting som de er, uten å smøre på masse unødvendige ord. Dette betyr ikke at gutter ikke er like flinke til å snakke, de er bare mer effektive. Og listen bare fortsetter! Jeg kunne skrevet mye mer, men disse punktene er de viktigste. Kort sagt: Gutter er rett og slett bedre enn jenter på alle mulige punkter! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Og bevis på disse påstandene ligger hvor? Sier ikke jeg er enig/uenig, bare vil ha bevis på det du sier. EDIT: Du har postet denne som gjest? Virker litt "Hit and Run"-trolling? Endret 11. juni 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jenter har likevel mer draget på meg Sterke kjønn er en dum diskusjon. Uten hverandre er vi ingenting Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Mange av påstandene går på tvers av både egen erfaring og tilegnet kunnskap, men vil jo gjerne at trådstarter dokumenterer utspillene, så kan vi kanskje danse. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er vel litt opp til den enkelte å vurdere for seg selv om hvilket kjønn som er sterkest. Selv har jeg ingen formeninger om hvem som er sterkest. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Den her må jeg bare følge med på. For dette hang ikke på greip imho. Eneste jeg kan gi trådstarter rett på er at gutter vanligvis er fysisk sterkere. Det er ingen ting som tyder på at gutter er psykisk sterkere. Det er ingen ting som tilsier at vi er smartere. Vi er bare smarte på forskjellige områder. Det er bevist at gutter har en hjerne som er mer rettet mot matematikk f.eks., men det er likevel store individuelle forskjeller og jenter har fordeler på andre områder vi ikke har. Det med vennskap er bare tull og tøys. Her snakker vi kun om individuelle forskjeller. Kan gi masse eksepler på backstbbere og intrigemakere blandt begge kjønn. Og så var det dette med kommunikasjon da. *sukk* Ser trådstarter ikke har fått med seg at det er forsket mye på dette området og det faktisk viste seg at det er jenter som er BEDRE på kommunikasjon enn vi gutta. Jaja... Nå skal jeg slutte å fore trollet. Bare kunne ikke la det ligge. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Meninga med tråden da? Edit: Joda, forstod at du mener at jenter er svakere enn gutter, men pointet i lage tråd av det skjønner jeg ikke. Finn bevis osv. først ihvertfall. Endret 11. juni 2008 av neadii Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Null mening med tråden, den er postet dobbelt opp, og fyren har ikke baller nok til å sette et brukernavn bak påstandene. Tråden stenges (denne også). Fortsetter denne spamminga vanker det ban av vedkommende gjestebruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg