forplay Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Har akkurat solgt min utdaterte stasjonære pc. Fant fort ut at jeg måtte få meg en ny, venter bare på gtx 280. Ble tidlig forelsket i Cooler Masters nye Cosmos og Cosmos S Har hørt at Cosmos S bråker mer enn Cosmos og lurer på om dette er sant, og i hvor stor grad det er sant. Når det gjelder forskjellene på disse kabinettene vet jeg bare om det ytre, og den megastore viften i "S"-modellen som en en finner i sidedøren. Det jeg lurer på er: Er det noen andre forskjeller og er det noen som har dårlige/gode erfaringer med disse kabinettene? Takker for svar på forhånd PS! Er villig til å betale de 500 kronene ekstra for å få det "sporty" designet til S-modellen som i mine øyne er RÅTT! Endret 11. juni 2008 av forplay Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Du kan jo se rewiev av begge. Her er og her er vanlig -Salbu Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Du kan jo se rewiev av begge. Her er og her er vanlig -Salbu Er alt han der reviewer 100% kickass? Det hadde vært greit om han sa noe om forskjellene. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja jeg vet! Du må ikke høre på hvilken karakter han gir. Du må se på "rundturen" du ,får med de forskjellige kabinettene. .Salbu Lenke til kommentar
forplay Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Ja jeg vet! Du må ikke høre på hvilken karakter han gir. Du må se på "rundturen" du ,får med de forskjellige kabinettene. .Salbu Jeg vet, men det hadde vært greit å få vite lydnivå (cosmos s) og hvor mye kabinettene kjøler osv. Det følte jeg ikke at jeg fikk skikkelig innblikk av på disse videoene. Har tenkt å fyre i et gtx 280, så da er det ikke sikkert at det holder seg kaldt nok? Noe annet er hdd-kjøling som det ikke finnes på cosmos (trodde jeg), vil en 750 gb's hdd overleve uten? har ikke tenkt å bestille flere.. Endret 16. juni 2008 av forplay Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei folkens.... Er det noen her som kan skrive litt om lydnivå og generell erfaring med dette kabinettet? Fant noen tester da: www.extremeoverclocking.com www.hexus.net www.bit-tech.net www.bjorn3d.com + mange flere... Om det er noen her som kunne kommet med litt info så hadde jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå