fredriks91 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har prøvd på alle måter som det er beskrevet på n-gage sidene, og etter jeg har installert det så popper det opp "systemfeil" jeg fikk til og installere ngage smertefritt på min N82 ( N81en er min lillebrors) jeg har lest enkelte steder at den asiatiske versjonen ikke støtter ngage eller noe merkelig men den er kjøpt på euronics på forus (stavanger) og burde derfor være i orden. har noen opplevd det samme eller har peiling på hva som er galt?? i tilleg så funkerer ikke "navi-wheel" tingen som den skal så kan det være at det er noe galt med telefonen? ellers så må jeg si at telefonen er myye bedre enn sitt rykte, lillebror er storfornøyd. hverken jeg eller lillebror kommer borti de andre knappene som visst nok skulle være ett problem. Lenke til kommentar
hansi94 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 har du den nyesete program varen på den? det er du nødt til å ha. Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 takk, jeg hadde tenkt og gjøre det senere siden det kræsja når jeg prøvde. den eneste pcen i huset som har XP er sånn 7 år gammel og er rimelig fucka. om dette er noe de kan gjøre "på timen" i butikken? den er kjøpt på euronics. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 det er noe som tar 5 minutter. har dere wifi hjemme? Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 jeg har fått det til! etter jeg formaterte minnekortet..... det burde jo ikke være nødvendig. formatere minnekortet som følger med i pakken:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå