hitokiri Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis ryktene stemmer har Sony Ericsson et realt megapikselmonster på vei. Les mer Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Wow, designet kan ingen klage på, i alle fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Denne kommer til å selge bra på Elkjøp. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Wow, designet kan ingen klage på, i alle fall Bare synd at knappene på skjermdelen trygler om å bli trykket feil på da >_< Men det er bare min teori Endret 11. juni 2008 av Raptus_ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Alle de foreldrene som kommer til å kjøpe en telefon til barna sine.. "8 M3GAPIXL3R!!!111" Jeg får vondt inni meg. Hva i fuglenes navn er meningen med å interpolere bildene så perverst mye? Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Til og med ikke vanlige komaktkameraer takler en oppløsning på 8 mp! De som kjøper en mobil med 8 mp har sannsynligvis aldri tatt et bilde med noe annet enn en mobil i hele sitt liv. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Denne så utrolig spennende ut! Håper ryktene stemmer! Isåfall kan det se ut som SE drar en ny K750i opp av hatten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Om jeg kjøper denne gjør jeg følgende Skrur ned oppløsningen til 5-3MP Eller super telefon da! Har kjempelyst på WiFi >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Om jeg kjøper denne gjør jeg følgendeSkrur ned oppløsningen til 5-3MP Du bruker fortsatt samme bildebrikken, så bildekvaliteten blir vel ikke bedre? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Om jeg kjøper denne skrur [jeg] ned oppløsningen til 5-3MPJeg trodde det hjalp. Som Simen1 ville (og har) sagt: De fysiske pixlene på bildebrikken vil uansett være av samme størrelse og dermed gi de samme problemene når man vil vil at programvaren på mobilen skal skalere ned bildet og lagre det med lavere oppløsning. Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Om jeg kjøper denne skrur [jeg] ned oppløsningen til 5-3MPJeg trodde det hjalp. Som Simen1 ville (og har) sagt: De fysiske pixlene på bildebrikken vil uansett være av samme størrelse og dermed gi de samme problemene når man vil vil at programvaren på mobilen skal skalere ned bildet og lagre det med lavere oppløsning. Ja, får man virkelig bedre bilder hvis jeg kjøper denne telefonen og skrur på 5 mpx? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Til og med ikke vanlige komaktkameraer takler en oppløsning på 8 mp! De som kjøper en mobil med 8 mp har sannsynligvis aldri tatt et bilde med noe annet enn en mobil i hele sitt liv. Telefonen kan jo ha andre kvaliteter enn kamera som gjør den verd å kjøpe Om jeg kjøper denne gjør jeg følgende Skrur ned oppløsningen til 5-3MP Det vil dessverre ikke bli bedre bilder av det, men du sparer i det minste litt lagringsplass Jeg trodde det hjalp. Som Simen1 ville (og har) sagt: Da er jeg redd du har misforstått. Bildene blir ikke bedre av å redusere antall megapixler i programvaren. De samme kvalitetsproblemene vil fortsatt være der. Men man sparer i hvert fall litt lagringsplass. Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Men hva er vitsen med å kunne stille på megapixlene da? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Men hva er vitsen med å kunne stille på megapixlene da? Spare plass, kunne bruke til mms, bilder som ikke trenger ha så mange pixler osv;) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hadde trodd dem gjorde det i maskinvare men men... nåja, tror uansett det her blir min neste mobil, om da den har edge så vel som hs*pa Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 bilde1 | bilde2 | bilde3 Hva er dommen? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 hehe, skummelt redd for at støyete digitalbilder er noe forbrukere har blitt vant til... på samme måte som at gsm samtaler er mye mer ustabile den pots, men folk godtar det fordi det er mer praktisk med en telefon en kan ta med over alt... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 bilde1 | bilde2 | bilde3 Hva er dommen? De har 4 mnd på å finjustere modellen, så forvent et betydelig bedre resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg