Gjest medlem-122769 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Når jeg våknet i morges så kjente jeg at det høyre øyet mitt svidde, så jeg gikk ned til speilet for å se. Hele øyet var rødt og jeg hadde betennelse rundt øyet. Når jeg var mindre hadde jeg tett tårekanal, og jeg pleier å ha øyebetennelse ganske ofte. Hva kan jeg gjøre? Endret 11. juni 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 unnskyld, men jeg må le, når det finnes folk som deg som aaaaaldri tenker på å gå til legen. dra til han. ingen her inne kan hjelpe en ukjendt med ett vondt øye. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Når jeg var mindre hadde jeg tett tårekanal, og jeg pleier å ha øyebetennelse ganske ofte. Hei. Hva mener du med at "du pleier å har øyebetennelse ofte"? Vaio Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dersom du har øyebetennelse ofte, og har fått diagnosen tett tårekanal, har du ikke da fått instruksjoner av legen din / veit selv hva du skal gjøre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Når jeg var mindre hadde jeg tett tårekanal, og jeg pleier å ha øyebetennelse ganske ofte. Hei. Hva mener du med at "du pleier å har øyebetennelse ofte"? Vaio Av en eller annen grunn så får jeg øyebetennelse om vinteren og sommeren. Jeg er litt forkjølt og for tiden så kanskje det og er en årsak. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Føles øyene tørt? Tar du medisin mot allergi? Hvor gammel er du? Vaio Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Er ganske tørt rundt. men er ganske vått på selve øyet. Nope. Har ganske mye pollen for tiden. 15. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tenk litt selv da,og ta en tur til legen..ingen vanskelig konklusjon å komme frem til det vel ?? Ingen her som har kompetanse til å uttale seg på en riktig måte allikevel... Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis du har sånt gult puss rundt øynene så er det vel øyebetennelse og du må ha noen øyedråper fra legen, det er visstnok veldig smittsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå