Gå til innhold

Konkurranse: Flere premier i Akams sommerkonkurranse

Anbefalte innlegg

Men dere burde ha en konkurranse om foto fra konfliktområder over lengre tid, og bruke Morten Hvaal som dommer. ;)

Morten Hvaal "tilhører" Olympus, så vi kan ikke bruke ham som vi vil. Dessuten er det vel neppe lurt av oss å "lokke" våre lesere ut i krigen. Selv om jeg godt kunne tenke meg å etablere en Akam-pris (det har vært diskutert en stund) så spørs det om det finnes nok penger på budsjettet til det. To femti og en pæreis holder liksom ikke til å få frem den store interessen internasjonalt, kan du si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morten Krogvold har da vel aldri vært journalist? Han driver med helt andre typer bilder.
Skribent da - går i praksis ut på ett... Han har skrevet for Fotografi i en årrekke i hvert fall, det være seg tester og anmeldelser...

Nei. Er nok Morten Løberg du tenker på.

Lenke til kommentar
Morten Hvaal "tilhører" Olympus, så vi kan ikke bruke ham som vi vil. Dessuten er det vel neppe lurt av oss å "lokke" våre lesere ut i krigen. Selv om jeg godt kunne tenke meg å etablere en Akam-pris (det har vært diskutert en stund) så spørs det om det finnes nok penger på budsjettet til det. To femti og en pæreis holder liksom ikke til å få frem den store interessen internasjonalt, kan du si.

Det er et problem med Hvaal, ja. Lokke leserne ut i krigen? Hadde jo vært kanonstoff.

Og mmmmmmmmmmm... pæreis.

To femti kan jeg delfinansiere en boks snus med. Count me in.

Men om Akam klarte å etablere en pris som med årene ble noe prestisjetung tror jeg det ville vært udelt positivt for fotonorge, og akam.

Lenke til kommentar
Morten Krogvold har da vel aldri vært journalist? Han driver med helt andre typer bilder.
Skribent da - går i praksis ut på ett... Han har skrevet for Fotografi i en årrekke i hvert fall, det være seg tester og anmeldelser...

Nei. Er nok Morten Løberg du tenker på.

Det er nok han k-ryeng tenker på. Løberg er pt redaktør for fotografi.no, og skriver tester og artikler for Fotografi. Tidligere skrev han anmeldelser av kunstfoto i Dagbladet, og før det var han mest kjent som kunstfotograf. Jeg kjøpte min første 105mm brukt av ham.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...