Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nei de bildene jeg la ut for noen dager siden er nok ikke gode nok, tipper Cruel og DeviSoR har deltatt så da hadde jeg nok måtte lagt meg litt i selen for å kunne bidra med noe. Man bidrar jo ikke med mindre man ikke tror man kan vinne, eller hva? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du vinner jo et flott krus uansett, og hvis du leser artikkelen ser du at de ikke er på jakt etter perfekte bilder. Det er da heller ikke bildene jeg har sendt inn, men forhåpentligvis er et av dem kreative nok til å vinne noe annet enn et krus. Hvis det bildet jeg håper når høyest vinner er jeg redd vi ser frem til en veritabel leserstorm. Til min fornøyelse og tilfredsstillelse, for jeg synes selv at bildet er et godt portrett. Smaken er heldigvis som baken, så det blir spennende å se hvilke avveininger Akam har valgt her. Jeg har egentlig ikke så veldig stor tro på å vinne, i og med at det er såpass aparte det jeg har sendt inn. Men et er av en mer ordinær type, men jeg er overrasket hvis det går til topps. Jeg fikk ikke så lang tid på meg som jeg trodde jeg ville få, og derfor måtte jeg skrape de første ideene mine. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du vinner jo et flott krus uansett, og hvis du leser artikkelen ser du at de ikke er på jakt etter perfekte bilder. Det er da heller ikke bildene jeg har sendt inn, men forhåpentligvis er et av dem kreative nok til å vinne noe annet enn et krus. Hvis det bildet jeg håper når høyest vinner er jeg redd vi ser frem til en veritabel leserstorm. Til min fornøyelse og tilfredsstillelse, for jeg synes selv at bildet er et godt portrett. Smaken er heldigvis som baken, så det blir spennende å se hvilke avveininger Akam har valgt her. Jeg har egentlig ikke så veldig stor tro på å vinne, i og med at det er såpass aparte det jeg har sendt inn. Men et er av en mer ordinær type, men jeg er overrasket hvis det går til topps. Jeg fikk ikke så lang tid på meg som jeg trodde jeg ville få, og derfor måtte jeg skrape de første ideene mine. Nei da jeg ble utestengt slapp jeg alle idèene mine, og fullførte ikke noen. Hadde et par som hadde blitt sterke, men men... Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 That's life Eg har sjølv deltatt. Og dette er første gang eg prøvde skikkelig å ta bilete. (har hatt kamera i ein månad) Konkurransen gjorde at eg blei mykje meir interessert i å ta bilete. Så viss eg ikkje vinn konkurransen (noko eg, som HEILT fersk, antakelegvis ikkje gjer), så har eg allereie vunne lysten til å bli betre fotograf! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kva tid vert det kåra ein vinnar av denne konkurransen? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Når premiebordet er så gammelt at alt er utgående modeller, evt allerede utgått. Eller var det når en i redaksjonene kommer hjem fra ferie slik at juryen er komplett? Et av de to var det i alle fall. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det var vel ferieavvikling og pappaperm som sto bak uføret, tror jeg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Senest i løpet av helgen. I promise! Vi beklager selvsagt forsinkelsen, men desverre har situasjonen vært slik at vi måtte vente så lenge som dette for at avgjørelsen skulle kunne bli tatt av mer enn en enkelt person. En konkurransejury bestående av én person er helt klart ikke bra, så vi valgte derfor å svelge en del kameler og heller vente litt ekstra lenge. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Sånn, da har jeg fikset det slik at vinnerne annonseres i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Senest i løpet av helgen. I promise! Vi beklager selvsagt forsinkelsen, men desverre har situasjonen vært slik at vi måtte vente så lenge som dette for at avgjørelsen skulle kunne bli tatt av mer enn en enkelt person. En konkurransejury bestående av én person er helt klart ikke bra, så vi valgte derfor å svelge en del kameler og heller vente litt ekstra lenge. Utvilsomt. Selv om den enmannsjuryen skulle være selveste Morten Krogvold tror jeg det ville vært litt suspekt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Senest i løpet av helgen. I promise! Vi beklager selvsagt forsinkelsen, men desverre har situasjonen vært slik at vi måtte vente så lenge som dette for at avgjørelsen skulle kunne bli tatt av mer enn en enkelt person. En konkurransejury bestående av én person er helt klart ikke bra, så vi valgte derfor å svelge en del kameler og heller vente litt ekstra lenge. Utvilsomt. Selv om den enmannsjuryen skulle være selveste Morten Krogvold tror jeg det ville vært litt suspekt. Tja, jeg har vært inne på tanken å spørre Morten om han kunne tenke seg å bedømme en konkurranse for oss, men da må det nesten opplyses til deltagerne på forhånd. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvem er Morten Krogvold? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 En drittsekk som tar ganske gode portrettbilder. Han er på alder med faren din. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 En drittsekk som tar ganske gode portrettbilder. Han er på alder med faren din.Hvis ikke litt eldre også - mener han hadde 40-årsjubileum som journalist i Fotografi nylig. Riktignok startet han som 14-åring hvis jeg ikke husker feil :-) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dyktig er han i alle fall (i mine øyne). Men dere burde ha en konkurranse om foto fra konfliktområder over lengre tid, og bruke Morten Hvaal som dommer. La det være en årsutfordring, og gjør det til en prestisjetung pris. Det er mange gode fotografer som tar fantastiske bilder som ikke kommer med i andre kåringer fordi de ikke er pressefotografer på heltid, for eksempel. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Bildene hans ligger hvor? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dersom du søker etter Morten Krogvold er jeg overbevist om at du finner noe. Hvaals bilder finner du på samme måte, husker bare ikke om han bruker .net eller .com eller .no etc. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Ser ut til at Morten (K) sin side er nede og/eller under arbeid for tiden, men Morten Hvaals bilder finner du på hjemmesiden hans. Morten Krogvold har da vel aldri vært journalist? Han driver med helt andre typer bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg