whiskey Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg er på slutten av Abbitoir, og har nettopp snakka med kineseren som er holdt fanga, men blir så angrepet av mange folk etterpå... Hvordan kan jeg enklest komme ut av dette i live?? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg er på slutten av Abbitoir, og har nettopp snakka med kineseren som er holdt fanga, men blir så angrepet av mange folk etterpå... Hvordan kan jeg enklest komme ut av dette i live?? Tja? skyt deg ut av det . Noen velplasserte wallmines gjør jobben en god del lettere, ellers så har jeg ikke så veldig mange glimrende råd. AtW Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er ikke mulig å komme seg ut av det uten å drepe dem alle sammen. Selv om spillet er mye lagt opp til sniking istedenfor dreping så er det et unntak på akkurat det stedet. Lenke til kommentar
whiskey Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Takker for gode svar, og skal prøve dette. Men jeg har bare en wallmine, hvor kan jeg finne flere wallmines? Og hvor er det best å plassere disse minene før "krigen" begynner? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Takker for gode svar, og skal prøve dette. Men jeg har bare en wallmine, hvor kan jeg finne flere wallmines? Og hvor er det best å plassere disse minene før "krigen" begynner? Tja, døde folk har jo ofte wallmines, ellers så er det jo bare to veier å komme helt fram til fangene, plasser noen wallmines der, de pleier å dele seg. AtW Lenke til kommentar
metalbox Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Den beste plassen å plassere en veggmine (vist du bare har en mine) er noen "meter" fårran inngangen til de amerikanske soldatene, på veggen til venstre når du går inn. Du bør også diaktivaet og slå av iff på den ene turretgunen. du prøver å passe på kineserene. Lenke til kommentar
whiskey Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Den beste plassen å plassere en veggmine (vist du bare har en mine) er noen "meter" fårran inngangen til de amerikanske soldatene, på veggen til venstre når du går inn. Du bør også diaktivaet og slå av iff på den ene turretgunen. du prøver å passe på kineserene. Har prøvd det, men de jævlene skyter meg likevel, og kaster granater på meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå