Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lowerfilters TABBE. Trenger hjelp!

Gjest Slettet-RjlY6iOX

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-RjlY6iOX

Jeg har tidliger hatt ett innlegg ang cd- romet som ikke funka og der jeg fikk tips om å følge en link som forklarte meg i detalj hvordan fjerne upper- og lowerfilter- verdi. ( her er linken: http://support.microsoft.com/kb/314060 )

Dette funka kjempebra inntil jeg oppdaterte iTunes her for en stund siden og CD romen begynte å streike igjen. Jeg har derfor pånytt fulgt linken og anvisningene der, MEN denne gangen har jeg antagelig gått inn på feil key eller noe, feil nr kanskje, men jeg har i allefall kobla ut mousepad og tastatur (dette er en laptop). SÅ det vil si at jeg får ikke kontakt med maskinen, jeg kan slå den av og på ved å trykke på av/på, men det er også det eneste maskinen reagerer på. Hadde tenkt at jeg kunne tilbakestille maskinen til før jeg gjorde tabben, men dette går jo ikke når ingenting fungerer..

Noen som skjønner problemet? Og kan hjelpe?

Er det mulig å koble til et eksternt keyboard eller mus for å få kontroll over maskinen igjen? (har ikke prøvd dette da alle keyboardene jeg har klart å oppdrive ikke har samme type støpsel som maskinen min)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...