Gå til innhold

BK : En krigspilot poserer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene er fine, med god bakgrunn og stemning. Men når vi nå først skal leke med figurer, så kan vi vel like gjerne gjøre det skikkelig. I figurenes verden er det jo ingen begrensninger, de kan gjøre hva som helst. Skulle gjerne sett denne karen i en litt mer actionfylt ramme, i gang med et eller annet, mer utfordrende. I krig med et brukt kaffefilter, hva vet jeg. Slik det er nå, er det litt morsomt og litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Tusen hjertelig for tilbakemeldinger!

 

Som sagt, så hadde jeg kun denne figuren (fant ikke en eneste legokloss en gang... :( )

Jeg pakket ned legoen min for rundt 25 år siden, og den har vel blitt gitt bort på loppemarked om jeg kjenner mine foreldre rett.

 

* ut å kjøpe lego * :D

 

EDIT : Her er en versjon hvor vi får med hele refleksjonen til piloten:

post-31023-1213180470_thumb.jpg

Endret av dga01
Lenke til kommentar

Morsomme bilder. Hvem har vel ikke vært barnevakt med allverdens leker tilgjengelig etter leggetid? Sjøl har jeg lekt med Star Wars figurer.. morsomt å leke igjen :!: .. (og verdens beste "unnskyldning" har man jo også når man har kameraet i hendene samtidig om noen skulle komme mens en er i full lek...) og bildene kan jo bli ganske kule. Som her, jeg likte det med hele refleksjonen best.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...