Mr. Bojangles Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har ligget på latsiden det siste halvåret, men tenkte å få gang i treningen igjen. Målet mitt er egentlig å holde meg i god form, og bli litt større. Har mulighet til å trene 2-3 ganger i uken, i tillegg til noen kardioøkter, kanskje litt mer nå i sommer. Har noen her inne forslag til program med greie øvelser for en nybegynner? Studioet hvor jeg har begynt har godt utvalg av både frivekter og maskiner, selv om jeg foretrekker førstenevnte, så det skal ikke stå på det. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 RYP uten tvil, så er du erfaren nok til å avansere opplegget senere. RYP Det med mat, protein og fett++ stemmer men du kan hoppe over alt kosttilskuddet TN prøver å selge . Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Takker. Skal se på det. Kostholdet mitt er ganske bra allerede, spiser ganske proteinrikt og har full kontroll der egentlig. Kosttilskudd venter jeg litt med, føler ikke det er vits i begynnerfasen - gikk på proteinpulver og kreatin tidligere, så begynner heller når jeg føler at jeg har behov for det. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi er alle forskjellige, jeg brukte det grunnprogrammet om og om igjen fra 75-95 kg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, har hørt mye bra om RYP - så kommer til å gå for det. Noen tips utover dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Følg programmet og matdelen (kalorier) og ikke gjør noen endringer. Det er da det fungerer best. Lurer du på øvelsene er det øvelsesguide på samme link. Endret 12. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå