Gå til innhold

Starte salg av linux maskiner

Anbefalte innlegg

Hej!

jeg må si meg personlig drittlei av utvalget av bærbare Linux datamaskiner. Noen her som er interessert i å starte import og salg av bærbare datamaskiner hvor vi pre-installerer ubuntu linux, så selger på qxl,etc..?

Jeg ville ha personlig elsket å hatt en bærbar med pre-installed ubuntu-linux, Windows er det mest ustabile jeg har vært borti og i tillegg må forbrukeren betale store summer for dette.

Jeg har allerede sjekket ut med diverse produsenter, og har diverse prislister og evnt. plan. Kontakt alle sammen som er interessert i å bli med, tror jo flere jo bedre her. Vi trenger å få samlet alle sammen sine meninger, alt blir satt pris på.

...Hvem vet, kanskje noen av kommentarene vil hjelpe en fremtidig nettbutikk som selger ferdige pre-installed linux datamaskiner for en billig penge.

TIL MOD: fant ikke noe bedre sted å putte dette, om posten flyttes, vennligst send mld og si hvor den er flyttet.

Endret av XzYLsiT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok dessverre markedet for brukere som heller vil ha linux enn microsoft fortsatt er for lite idag. Er og en av grunnene til at bare noen av de store butikkene, har begynte utsalg av maskiner med preinstalled linux i svært så liten grad.

Spessielt da den gjennomsnittlige bruker, helst bruker pcn gjerne i jobb sammenheng eller for spill. Og det er fortsatt slik i linux miljøet at man er avhengig av at man kan knote litt selv, selv med ubuntu.

Men ønsker deg alikevel lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...