Gå til innhold

Totalløsning: Bredbånd, Telefon/mobil ..annet?

Anbefalte innlegg

Etter å ha gått over til Get bredbånd, er ikke telefonlinja lenger nøvendig for internett.

Eneste er om det skulle være noe nedetid, at det er behov for dial-up som nødløsning. Det hender jo en og annen gang.

Er forresten Ice eller noe sånt et alternativ?

Vurderer nemlig å si opp fast-telefonen, og ha bare mobil-abo. I så fall trengs altså noe annet enn tlf-linje som evt. alternativ internett-tilgang.

Hva ville andre gått inn for i mitt tilfelle? Ringer lite, og besparelse av utgifter har jo noe å si oppi dette her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo har bare Canaldigital MINI til 98kr/mnd i borettslaget mitt. 750 kbs inn/ut er greit nok til vanlig bruk! Fasttelefonen kan du erstatte med PHONZO CASH (om du kjøper adapter ett annen sted eller låner det er opp til deg) da har du IP "FAST-TELEFON" med relativ rimlige tellerskritt.

Og reserve internet???

Ja, jeg tenker på det også ... Netcom Fritid eller Telenor Kveld & helg hadde jo vært noe.

Koster 100 - 125kr/mnd om du begrenser surfinger til kveldstid/helg. Da har du ihvertfall en surfe-reserve-linje. Binder du deg for 1 år får du adapteret for 500-600 kr.

Jeg sikkler litt på det, men TRENGER jeg det virkelig???

Hadde vært deilig med internet i båt, hytte, venner .... men jeg overlever også uten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...