Gå til innhold

Mobilforsikring med OneCall? Andre tips?

Anbefalte innlegg

Lurte på om nokon hadde gode tips til gode forsikringar som dekker uhell og sjølvforskylte skader, f.eks "drukning". Har ein lei uvane til å drukne mobilane mine, sidan eg bur nær sjøen :p

Var tenkt å kjøpe ny mobil, ein nokia n82. Det er denne telefonen eg var tenkt til å forsikre. Har eit lite dillemmam, sidan ej gjere vil ha mobilen til lavast mogleg pris, handlar eg gjerne på nettet. Men problemet er at svært få (billige) nettbutikkar tilbyr forsikring på produkta ein kjøper.

Eg har OneCall Faktura som abonnement, o

1.  

g har derfor sett litt på forsikringa dei tilbyr, men er litt skeptisk til denne sidan "den ikkje dekker for fuktskader"?

Kan nokon hjelpe meg her?

Takkar for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobildata sin forsikring dekker fukt og er "best i test" og dekker fuktskade. Du får ny telefon, ikke reparert tilbake.

Selv om Mobildata er en Telenor-låst kjede selges forsikringen til alle!

http://www.mobildata.no/produkter%20og%20t...forsikring.aspx

Lurte på om nokon hadde gode tips til gode forsikringar som dekker uhell og sjølvforskylte skader, f.eks "drukning". Har ein lei uvane til å drukne mobilane mine, sidan eg bur nær sjøen :p

Var tenkt å kjøpe ny mobil, ein nokia n82. Det er denne telefonen eg var tenkt til å forsikre. Har eit lite dillemmam, sidan ej gjere vil ha mobilen til lavast mogleg pris, handlar eg gjerne på nettet. Men problemet er at svært få (billige) nettbutikkar tilbyr forsikring på produkta ein kjøper.

1.  

g har derfor sett litt på forsikringa dei tilbyr, men er litt skeptisk til denne sidan "den ikkje dekker for fuktskader"?

Takkar for alle svar!

Lenke til kommentar

Bor ikkje i nærheita av ein MobilData-butikk so det funkar ikkje heilt for meg. Isofall slik eg har forstått det, at ein må møte opp i ein butikk for å få ny mobil!

Eller kan eg forstå at denne forsikringa er best i test! Det er jo det alle treng;D

Mobildata sin forsikring dekker fukt og er "best i test" og dekker fuktskade. Du får ny telefon, ikke reparert tilbake.

Selv om Mobildata er en Telenor-låst kjede selges forsikringen til alle!

http://www.mobildata.no/produkter%20og%20t...forsikring.aspx

1.  

Takkar for alle svar!

Lenke til kommentar

Dropp OneCalls forsikring. De er knallflinke på abonnementer, men om du ikke har veldig lett for å miste ting i bakken dekker ikke forsikringen stort mer enn en reiseforsikring. 400kr/året for tyveri, misbruk av SIM-kort og "plutselige skader" utenom fuktskader er dyrt.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...