Pilseboben Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hva er normal temp på en Intel P4 2.4 ghz? (boxed) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Kommer helt an på. Du må spesifisere hva slags kjøling du har. På min P4-2.4, når jeg kjører den på 2.4, så ligger den på max. 43-46 grader på full load. (Kommer an på temperaturen i omgivelsene). Bruker standard Intel HSF. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 er den kjøleren som fulgte med.... er ikke min pc jeg omtaler her,.... så jeg har ikke alle data... men syntes det virket så varmt med temp opp mot 50 grader på en intel CPU.... men det er ikke så unormalt da? må legge til at han har ikke noe vifter som trekker innut luft enda da... så det blir nok varmt der inne.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det blir varmt inni PC'n hvis det ikke er noen gjennomtrekk. 50 grader er ikke farlig. (Du bør bekymre deg når den kommer opp i 70). Men en temperatur på si kanskje 40-45 grader ville være mer å foretrekke. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 thanx!!! skal montere inn etpar vifter for han jeg, så blir det nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå