Chiobe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har en pc som montert rundt et Lian Li hovedkortbrett, som orginalt skulle brukes i et spesial bygd kabinett. Men siden det prosjektet tar lengre tid enn antatt, så ser jeg etter et kabinett som jeg bruke hovedkortbrettet direkte i. Noen som vet om et sånn kabinett? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Må nødvendigvis være andre Lian-Li kabinetter, ulempen er at de allerede kommer med ferdig hovedkortbrett installert. Tviler på du får tak i kabinetter uten hovedkortbrett, jeg mener hvorfor skulle man det? Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Har ikke noe si om det følger med et hovedkortbrett, så lenge jeg kan bruke den jeg har. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg skjønner du ikke gidder skru av alt sammen og inn i en ny kasse Mener det brettet hvertfall passer fint i PC60/65-kabinettene til Lian-Li. Er i tvil om det vil passe på de nye PC70-serien, SCAND-modellene og V-modellene. Men jeg hadde kanskje sjekket med Microplex support først hvis du skal kjøpe noe annet enn PC60-serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå