NevS123 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Mest sannsynlig feilplassert men fant ikke et bedre sted å plassere det. Jeg har laget et "script" som jeg gjerne skulle ha endret ikon på.. Har prøvd alt mulig med den COPY b/ [fil1] + [fil2] [output] i Command Prompt så har funnet ut at det ikke funker.. noen som vet om en grei måte å gjør dette på? altså et annet ikon på en .vbs fil. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det går ikke. Du kan lage en snarvei til VBS filen hvor du kan forandre på ikonet på snarveien. Lenke til kommentar
NevS123 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Yes, jeg har gjort det. Men går det ann å merge de sammen så ikonet blir på den orignale fila? Hjelper ikke å sende en snarvei til noen.. Lenke til kommentar
NevS123 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 gikk fint det.. http://www.online-tech-tips.com/computer-t...ange-file-icon/ Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 På DIN pc ja, og på alle VBS filene... Når du sender VBS filen til andre så har den fortsatt "standard" ikon for dem. Dessuten er alle VBS filene på PC-en din fått det nye ikonet nå. Lenke til kommentar
backup Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ... med et passende program (bruker selv ExeScript) som konverterer vbs-fila til exe-fil kan du gi exe-fila ikonet du vil ha og som også følger med exe-fila når den f.eks. distribueres som en zip-fil via email. Dessuten, vil du at "ofrene" ikke skal kunne se eller forstå scriptkoden, er exe-fila tingen, men 100% stealth blir ikke exe-fila, fordi når den kjøres, kommer den i task managers prosess vindu sammen med wscript.exe, iallfall på windows xp. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har du virkelig ikke bedre ting å gjøre, backup? Lenke til kommentar
backup Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har du virkelig ikke bedre ting å gjøre, backup? ... enn hva da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå