berte80 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg er ei jente på 27 som har begynt å ta opp fag for så å studere høsten 2009. Jeg er litt i tvil på om jeg klarer det for jeg har jo ikke studert tidligere og har jo ikke noe struktur. Har noen tips til meg som har adhd selv som studerer eller har studert? Jeg bruker ikke noen medisiner for min adhd! Jeg ser liksom ikke for meg åssen jeg skal klare å gjennomføre et studie men det er jo fordi jeg mangler selvtillit og ikke evne! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei. Jeg har 2 ADHD/ADD medstudent. De går i kullet mitt, og uteksamineres neste år. Mao: ADHD er ingen hindring, bare en unnskylding.. Vaio Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Brilliant konklusjon; skulle ønske jeg kunne se så simpelt på alt. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hai, har svart deg i den andre tråden din, berte80. Topp bilde, forresten. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Mener jeg så et program hvor lederen\grunnleggeren av et stort amerikansk flyselskap hadde ADHD og hevdet at det hjalp han, bl.a fordi han ble kreativ\impulsiv. Det er mye kjipt med ADHD, har selv noen i familien og flere jeg vet om kjenner har det, men samtidig kan endel av ulempene brukes til noe positivt. Mitt inntrykk er at når en med ADHD får holde på med noe en liker godt kan denne personen yte mye, mens det f.eks i skolesammenheng vil være vanskelig å bli god i matte om personen ikke har anlegg\interesse for det da det er vanskelig å konsentrere seg. Tror det viktigste er at du finner noe du synes er spennenede\interessant, noe du kan få brukt dine kreative evner på og som du virkelig liker å holde på med. Da er jeg sikker på at du kan komme deg godt gjennom utdannelsen og sikkert gjøre en bedre jobb enn mange du studerer sammen med! Lenke til kommentar
berte80 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Hai, har svart deg i den andre tråden din, berte80. Topp bilde, forresten. Hehe var ikke meningen at bildet skulle bli såååå stort men takk alikevel Trodde det skulle bli sånn lite på siden hihi. Nei ADHD er ingen hindring men det byr på en del utfordringer siden ejg aldri har studert tidligere. Men den utfordringen tar jeg ) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Om du med "Lite bilde, på siden", mener at du vil ha bildet under kallenavnet/nicket ditt er dette fult mulig. Kalles på fint avatar, og kan brukes ved å gå inn på kontrollpanelet ditt. Avataren kan maks være 80 * 80 stort, og på 10 kilobyte. Kan lese mer om dette i retningslinjene. Hvis du trenger hjelp til å forminske et bilde til 80 * 80 piksler, få riktig filstørrelse kan du alltids spørre i denne tråden. Lenke til kommentar
berte80 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Om du med "Lite bilde, på siden", mener at du vil ha bildet under kallenavnet/nicket ditt er dette fult mulig. Kalles på fint avatar, og kan brukes ved å gå inn på kontrollpanelet ditt. Avataren kan maks være 80 * 80 stort, og på 10 kilobyte. Kan lese mer om dette i retningslinjene. Hvis du trenger hjelp til å forminske et bilde til 80 * 80 piksler, få riktig filstørrelse kan du alltids spørre i denne tråden. takk for tips:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå