Gå til innhold

Sony Ericsson C905

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer det at SE telefoner slår av tastelås når du svarer på telefon med Bluetooth-handsfree? Isåfall gjelder det denne også?

Min tilårskomne P990 gjør ikke det. Hvis tastelåsen er på når du svarer med bluetooth-handsfree vil den fortsatt være på under samtalen og etter at du er ferdig med samtalen.

Lenke til kommentar
Noen som vet når c905 ice silver kommer i (nett)butikkene? Finner ingen nettbutikk som ha den på lager. Vil den kanskje bare være bestillingsvare?

Jeg har bestilt C905 Ice Silver. Først fikk jeg beskjed om at den ville leveres 14/11, men i dag fikk jeg mail at den ikke kommer før 24/11.....Sukk....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei!

Min kone har hatt denne telefonen en uke nå og er svært fornøyd. Hun var ute etter å erstatte sitt ødelagte kompakte digitalkamera og hun synes denne telefonen klarer biffen.

Det høres bra ut.

Sitter selv og venter på at den skal komme i posten.

Jeg vurderte selv om jeg skulle kjøpe nytt kamera ,eller om denne telefonen kunne erstatte kameraet.

Takk for tilbakemelding om dette. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser at både Sølv og Sort er i lager hos de fleste nå, men kommer den i Kobber til Norge?

Jeg var innom en forhandler og spurte om det samme i dag. Han sa de ikke ennå hadde fått muligheten til å bestille den og at det ikke har kommet en dato. Han tippet den ville komme etter nyttår en gang. Mest sannsynelig i begynnelsen av februar.

Dette er altså ingen fasit men hva forhandleren sa og trodde...

Lenke til kommentar
Ser at både Sølv og Sort er i lager hos de fleste nå, men kommer den i Kobber til Norge?

Jeg var innom en forhandler og spurte om det samme i dag. Han sa de ikke ennå hadde fått muligheten til å bestille den og at det ikke har kommet en dato. Han tippet den ville komme etter nyttår en gang. Mest sannsynelig i begynnelsen av februar.

Jeg har snakket med SE Norge, de hadde ingen planer om å gi ut denne i Norge, nå eller senere.

Faktisk hører jeg det er begrenset antall av denne, og lagrene tømmes for denne fargen.

Dessverre...

Lenke til kommentar

Jeg har snakket med SE Norge, de hadde ingen planer om å gi ut denne i Norge, nå eller senere.

Faktisk hører jeg det er begrenset antall av denne, og lagrene tømmes for denne fargen.

Dessverre...

Er det da ikke litt spesielt at det er den fargen de fronter med overalt?

(se selv på nettsiden til SE.)

Det er jo litt spesiell markedsøring.

Lenke til kommentar

Noen andre som erfarer kort batteri-tid?

Har hatt denne telefonen i litt over 1 uke.

Jeg må lade batteriet nesten hver dag,og jeg har nesten ikke ringt med den heller.

Brukes mest til alarm om morgenen og tidsur.

Har slått av 3g nett og satt lysstyrke på 50%,men batteri faller fort nedover.

Er batteriet defekt? Eller er det telefonen?

Lenke til kommentar

Jeg opplevde også litt dårlig batterilevetid den første dagen, nå er det 3 dagen jeg har den, men den ligger på 49% akkurat nå, og jeg ladet den I KVELD :S

Håper ikke det er vanlig!!

EDIT:

Leste nettopp at noen mobiler bruker et par uker på å "optimalisere" batteriet. Det kan gå fra 1 dag til 3-4 dager, hvis du skjønner :p

jeg skal prøve å kjøre det helt ut (til den skrur seg av pga strømtap), og så lade den KRAFTIG over natten, og fortsette med dette innen helgen er her :) Orker ikke noe defekt feilvarebatteri-helvette nå ass!

Endret av h00cH
Lenke til kommentar
Jeg har hatt telefonen en god stund nå. Jeg må lade den hver natt, selv om jeg slår av wifi, BT og har lysstyrken på minimum. :(

Jeg har samme telefon, men mitt batteri holder i flere dager. Jeg bruker ikke 3G, bare vanlig GSM.Har også slått av BT men lysstyrken har jeg på 100%. Snakker litt og skriver noen sms daglig (ikke nokka kjempeforbruk). Bruker den til vekkerklokke også. Når jeg hadde det der slideshow-programmet brukte d litt mer strøm. Men alt i alt e jeg kjempefornøyd med batteriet (men så har jeg da hatt Samsung før som slukte strøm!!!)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min C905 i ca 2 uker nå og har samme problem... Men jeg har funnet ut at skjermen slår seg på hver eneste gang telefonen rører på seg! Sensoren som snur bildet når du snur telefonen som er problemet har jeg funnet ut... Men har ikke funnet ut hvordan jeg skal slå av denne funksjonen at skjermen slår seg på når telefonen er i bevegelse....

noen tips?

Lenke til kommentar

Noen som vet om C905 er på lager i Oslo Sentrum en plass til en ok pris? Ser den ligger på ca 41-4200 på nettet billigst, både Elkjøp og Lefdal, men ikke noen har den på lager i butikk når jeg skal velge Collect@Store.

Andre som vet om lignende pris i sentrumsområdet?

Takk :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...