Mr team Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 For å oppklare en liten missforståelse her. Ripesikkert glass er ikke nødvendigvis ripesikkert glass, ok. Hvis vi snakker om virkelig ripefritt, så er det kun en håndfull modeller som har som det, og her snakker vi om mineralglass selvsagt, T650 er en av de få som har dette, også Motos nye design svivel har dette, ellers går det stort sett i semi herdet glass, altså som er mer bestandige mot riper enn standard. Mao, man får riper også på de disse, men altså ikke like lett! C905 og W902 er to modeller fra SEMC som har en viss ripebeskytelse, men altså ikke ripefrie aka mineralglass! håper det var oppklarende. En annen greie, sort versjon kommer først, så sølv, og dernest kobber, personlig er den siste min favoritt, og bl.a i UK er denne å få kjøpt allerede. For de av dere som sutrer litt over prisen, dette er SEMC strategi, høy pris ved lansering, og så detter den ned, vil tro den får en hyggelig julepris. Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 I følge en pressemelding fra Sony Ericsson så har W902 "Scratch-resistant 2.2” QVGA screen and lens - made with mineral glass." http://www.sonyericsson.com/cws/corporate/...5final-20080722 Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 I følge en pressemelding fra Sony Ericsson så har W902 "Scratch-resistant 2.2” QVGA screen and lens - made with mineral glass." http://www.sonyericsson.com/cws/corporate/...5final-20080722 Jeg bryr meg ikke så mye om hvem infoen kommer fra, så lenge den er feil, fortsetter jeg å påpeke det. Tilfeldigvis har det seg slik at jeg har de aller fleste SEMC modeller, også W902, og den har IKKE noe mineralglass, men et som er riperesistent, altså mer holdbar mot riper enn de sedvanlige beskyttelses "glasset" som er å finne foran LCD. Lenke til kommentar
hpj Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 I følge en pressemelding fra Sony Ericsson så har W902 "Scratch-resistant 2.2” QVGA screen and lens - made with mineral glass." http://www.sonyericsson.com/cws/corporate/...5final-20080722 Jeg bryr meg ikke så mye om hvem infoen kommer fra, så lenge den er feil, fortsetter jeg å påpeke det. Tilfeldigvis har det seg slik at jeg har de aller fleste SEMC modeller, også W902, og den har IKKE noe mineralglass, men et som er riperesistent, altså mer holdbar mot riper enn de sedvanlige beskyttelses "glasset" som er å finne foran LCD. Jøss. "Scratch-resistant 2.2 qvga screen and - lens made with mineral glass"? Altså "riperesistent" skjerm og "ripesikker" linse! Faktisk det som er reklamen:-) Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I følge en pressemelding fra Sony Ericsson så har W902 "Scratch-resistant 2.2” QVGA screen and lens - made with mineral glass." http://www.sonyericsson.com/cws/corporate/...5final-20080722 Jeg bryr meg ikke så mye om hvem infoen kommer fra, så lenge den er feil, fortsetter jeg å påpeke det. Tilfeldigvis har det seg slik at jeg har de aller fleste SEMC modeller, også W902, og den har IKKE noe mineralglass, men et som er riperesistent, altså mer holdbar mot riper enn de sedvanlige beskyttelses "glasset" som er å finne foran LCD. Jøss. "Scratch-resistant 2.2 qvga screen and - lens made with mineral glass"? Altså "riperesistent" skjerm og "ripesikker" linse! Faktisk det som er reklamen:-) Da har vi snakket forbi hverandre, trodde vi snakket om LCD, men selve linsen er beskyttet av overnevnte glass ja. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan ikke dere snakke om dette her i et annet innlegg? Det er helt off topic. Sony Ericsson C905 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ny her. Ikke skyt meg hvis dette er spurt om før. Skal kjøpe denne til kona og hun vil helst ha gull-telefon men jeg har ikke sett den hos noen nettbutikker. Kommer den senere eller er kommer den ikke til Norge i det hele tatt? Jeg snakker selvfølgelig om SE C905. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Yes da. Ble 6'er av amobil det. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Varmer hjertet mitt å se telefoner å særs denne gang en sony e telefon få en 6`er..... Neste gang jeg ser en hel...... htc /windows telefon få mer enn en 2`er går pc`en gjennom viduet jeg har i dag tidenes beste telefon(innov8), men når denne kommer i en annen farge kjøper jeg nok den også Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, du må gjerne kaste pc-en ut av vinduet for min del. Kanskje vi slipper flere klageinnlegg fra deg om HTC. Så får du holde deg til ikke-smarte telefoner og være fornøyd med det. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, du må gjerne kaste pc-en ut av vinduet for min del. Kanskje vi slipper flere klageinnlegg fra deg om HTC. Så får du holde deg til ikke-smarte telefoner og være fornøyd med det. Mikachu....navnet notert så skal jeg gidde legge meg oppi alt ditt også Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hyggelig stemning her nå, hehe. Tilbake til topic: Flott anmeldelse av amobil.no. Ble positivt overrasket over terningkast seks, regnet med en solid femmer. Et par viktige spørsmål før jeg legger inn noen bestilling: 1. Hvor kan jeg kjøpe C905 unbranded? Dvs. uten programvare fra Telenor, NetCom osv. Hadde SE K800i brandet til Telenor, Entry-knappen var noe herk. 2. Ang. minnekort. C905 bruker Memory Stick Micro (M2). Disse kommer i 16 GB utgave. Klarer C905 å lese disse? http://www.sandisk.com/Products/Item(2705)...o_M2__16GB.aspx. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 1. Hvor kan jeg kjøpe C905 unbranded? Dvs. uten programvare fra Telenor, NetCom osv. Hadde SE K800i brandet til Telenor, Entry-knappen var noe herk. https://prisguiden.no/product.php?productId=97294 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har telefonen nå, men det er enkelte ting jeg ikke får til, som fungerte fint på min K810i... _Det_ er irriterende :/ Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har telefonen nå, men det er enkelte ting jeg ikke får til, som fungerte fint på min K810i... _Det_ er irriterende :/ Som?? Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) I følge en pressemelding fra Sony Ericsson så har W902 "Scratch-resistant 2.2” QVGA screen and lens - made with mineral glass." http://www.sonyericsson.com/cws/corporate/...5final-20080722 Jeg bryr meg ikke så mye om hvem infoen kommer fra, så lenge den er feil, fortsetter jeg å påpeke det. Tilfeldigvis har det seg slik at jeg har de aller fleste SEMC modeller, også W902, og den har IKKE noe mineralglass, men et som er riperesistent, altså mer holdbar mot riper enn de sedvanlige beskyttelses "glasset" som er å finne foran LCD. Det finnes ikke ripefritt glass; selv diamant kan ripes av andre diamanter. Vil tro at f.eks sand som innholder harde mineraler kan ripe såkalt mineralglass. Jeg vil be deg fortelle hvordan du vet at Sony Ericssons info om mineralglass i W902 er gal? CD Endret 3. november 2008 av CoolDuckie Lenke til kommentar
bOFFE Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har telefonen nå, men det er enkelte ting jeg ikke får til, som fungerte fint på min K810i... _Det_ er irriterende :/ ...neppe så irriterende som slike innlegg...;-) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som vet om noen har den sølv utgaven inne? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel, jeg irriterer meg over flåsete kommentarer til innlegg. Jeg kan godt spesifisere enkelte av punktene: Så lenge menysystemet er identisk, synes jeg det er synd de flytter rundt på ting. Jeg synes også det er synd at knappene som starter kamera-albumet i enkeltvisning eller flervisning ikke lenger kan programeres fritt. Telefonen vil heller ikke sende mer enn en fil av gangen via Bluetooth. Regner med det kun er en sw-feil som blir rettet kjapt. Det er også mulig jeg er blind, men jeg finner ingen steder der jeg kan programere de to øverste knappene over svar/leggpå-knappene til å starte de funksjonene jeg vil. Jeg savner også tilbakeknappen fra tidligere SE-modeller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå