Futurama Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 du trenger ikke bekymred deg, den har ripesikkert glass.Det er bare ubruklige telefoner som iphone,htc pro og slikt du trenger beskyttelse til... Ok takk for info. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er bare ubruklige telefoner som iphone,htc pro og slikt du trenger beskyttelse til... iPhone og iPhone 3G har ripesikkert glass også, så du der tar du feil. rart, jeg har nå sett mer enn 1 "nyere" iphone som ser ut til å ha blitt behandlet med sandpapir på skjermen... Selvom det er "ripesikkert" glass så er det jo selvfølgelig å få riper i skjermen hvis man behandler tlf dårlig! Det gjelder jo alt "ripefritt" glass! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er bare ubruklige telefoner som iphone,htc pro og slikt du trenger beskyttelse til... iPhone og iPhone 3G har ripesikkert glass også, så du der tar du feil. rart, jeg har nå sett mer enn 1 "nyere" iphone som ser ut til å ha blitt behandlet med sandpapir på skjermen... Selvom det er "ripesikkert" glass så er det jo selvfølgelig å få riper i skjermen hvis man behandler tlf dårlig! Det gjelder jo alt "ripefritt" glass! Glass på iPhone er jo av herdet glass, og stort sett ganske hardcore! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har testet C905 et par dager nå, og er meget fornøyd! En ting som jeg finner problematisk (men som det kanskje er en løsning på) er at jeg slitter med Wifi! Der jeg studerer så er det trådløst nett for studentene, men når man skal inn på internett kommer man først på en side hvor man må skrice brukernavn og passord. Problemter når jeg surfer på C905 er at denne siden ikke kommer opp! Det kommer bare opp at nett ikke er tilgjengelig (Selvom jeg har funnet nettet) Noen måte å løse dette på? På min iphone så kommer den siden opp hvor man skriver inn brukernavn og passord, så på den så fungerer det bra. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvilken nettleser bruker du sir-alex ? Kansje du skulle testet Opera Mini ? Lenke til kommentar
bOFFE Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis jeg har forstått det riktig så er det ikke 3.5 mm jack utgang på denne? Følger det med en overgang slik at man kan bruke sine egne hodetelefoner eller kan man i det minste kjøpe en slik overgang? Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis jeg har forstått det riktig så er det ikke 3.5 mm jack utgang på denne? Følger det med en overgang slik at man kan bruke sine egne hodetelefoner eller kan man i det minste kjøpe en slik overgang? Regner med det fortsatt følger med overgang ja. Amobil har endel bilder av sin tidlige test. http://www.amobil.no/artikler/forsteinntry...sson_c905/57218 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvilken nettleser bruker du sir-alex ? Kansje du skulle testet Opera Mini ? Har bare testet den standard. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva er egentlig den USB-dongel'en på bildet? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 USB-dongel'en på bildet er kun en adapter for minnekortet;) Slik at man bruker den som overgang til PCEN. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lækkert Lenke til kommentar
bOFFE Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei igjen. Har nettopp kjøpt C905 og pakket den opp. Og bare for å gjøre det helt klart. Det følger ikke med overgang slik at man kan benytte vanlige hodetelefoner med 3.5mm plugg Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 haha på mpx sin banner på amobil står det 1865,- for C905 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei igjen. Har nettopp kjøpt C905 og pakket den opp. Og bare for å gjøre det helt klart. Det følger ikke med overgang slik at man kan benytte vanlige hodetelefoner med 3.5mm plugg Rart at det ikke er med. Var med på min K810i. Surt å måtte ut med en 200-lapp til om man vil ha en slik, og nettopp har betalt 4-5 tusen for teefonen Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet ca. prisen på mobilen? Jeg betalte 4777,- på www.deal.no. Såvidt jeg vet er det en veiledende pris hos alle nettbutikker, altså ca 4800,- Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Koster 4400 kr på cdon Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Prisguide: https://prisguiden.no/product.php?productId=97294 Billigste er CDON for 4399. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hjelper lite hva telefonene koster så lenge butikkene ikke har dem inne. Uansett er det vel snart på tide å få andre enn den svarte inn i butikken? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg SKAL kjøpe den mobilen når jeg får januar lønnen min Drit lekkert. Man kunne også bruke wifi? Awesome. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bleh! MPX har utsatt leveringen IGJEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå