moshpit Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 jeg har faktisk kjøpt lisens til WayFinder. Har bare hatt dårlige erfaringer. Styr unna. GPS`en på denne er noe som gjør at jeg ikke kjøper denne. Den ligger forresten til 3979 på elkjip. Har ikke sett den billigere Mener du dette er en dårlig mobil fordi det følger med en prøveversjon av WayFinder, og du har dårlig erfaring med dette programmet? Eller har den en andre feil med GPS'en? Jeg skulle kanskje presisert meg selv litt bedre. Hadde denne kunne kjøre f.eks TomTom så hadde det vært bra. Men GPS på en mobil som kun støtter programvare som man må laste ned kart underveis på er liksom en "halv-gps" i mine øyne. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg skulle kanskje presisert meg selv litt bedre. Hadde denne kunne kjøre f.eks TomTom så hadde det vært bra. Men GPS på en mobil som kun støtter programvare som man må laste ned kart underveis på er liksom en "halv-gps" i mine øyne. Det er sant, men det er ikke GPS som definerer denne telefonen. Synes det er flott at de har lagt inn muligheten, selv om det ikke er TomTom. Du kan jo forresten skylde på TomTom for at de ikke har laget en versjon som fungerer til slike mobiltelefoner Endret 18. oktober 2008 av parallax313 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er sant, men det er ikke GPS som definerer denne telefonen. Synes det er flott at de har lagt inn muligheten, selv om det ikke er TomTom. Du kan jo forresten skylde på TomTom for at de ikke har laget en versjon som fungerer til slike mobiltelefoner Eller Sony Ericsson for å lage en halvferdig løsning. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Eller Sony Ericsson for å lage en halvferdig løsning. En halv-ferdig løsning.. hvordan? Wayfinder er laget av et annet selskap. At det er inkludert i telefonen er bedre enn ingenting synes nå jeg. At TomTom ikke finnes i Java-utgave må du spørre TomTom om. Så hvorfor påstår du at Sony Ericsson har laget en halvferdig løsning? På tide å peke fingeren på utviklerne av GPS programmene mener nå jeg. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Så hvorfor påstår du at Sony Ericsson har laget en halvferdig løsning? På tide å peke fingeren på utviklerne av GPS programmene mener nå jeg. Det er jo bedre enn ingeting, men de kunne fått integrert gps-programvaren i telefonens software og ikke hatt den at den kjørende som java-program. De leverer mobilen med gps, uten det jeg mener er spesielt bra programvare når kart må lastes ned forløpende, abonnementsavgift med mer. Dette er noe Sony Ericsson kan gjøre noe med, er for enkelt å utelukkende skylde på dem de kjøper programmet av. Ikke TomTom sin jobb å gjøre Sony Ericsson sine mobiler med gps skikkelig brukbar, det burde fabrikanten selv ta tak i. Lenke til kommentar
myers Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå finnes det utallige gps programmer, så det er stort sett opp til forbruker å velge, men synes det er genialt å få med en prøveversjon av ett av de. Nå skryter ikke SE av programvaren for gps, men at det er innebygget gps mottaker i telefonen, så blir det opp til sluttbruker hvordan de vil benytte denne. men å laste ned kart på minnekortet å bruke gps gratis på en gratis programvare er en dårlig ide for utviklerene vil jeg tro. og tviler på at navigon, tom tom, garmin..osv er interessert i at programvaren deres blir brukt på konkurerende produkter. noen som vet oppløsning på video på denne telefonen? noen som har fått tak i telefonen også kanskje:)? Liten "test" hadde vert genialt:). Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Poenget mitt er at vi må jo faktisk betale for at det er GPS på den, og da skal man kunne bruke GPS`en som andre f.eks en HTC o.l. ikke måtte laste ned kart for hver km. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har sett at flere privatpersoner selger c905 nå. Hvilken butikk har fått de inn? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Klart Svar fikk igår. Endret 22. oktober 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som vet målene på skjermen til c905? Skal kjøpe displaybeskyttelse og må ha korrekte mål. Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Går det an å bruke Themes fra C702 på C905? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Shit nå koster den 4599 på elkjøp! det er over 600kr dyrere enn for noen dager siden Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Faen, og jeg som hadde tenkt til å kjøpe den derfra. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som har den i farge Copper gold eller? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som vet målene på skjermen til c905? Skal kjøpe displaybeskyttelse og må ha korrekte mål. 'du trenger ikke bekymred deg, den har ripesikkert glass. Det er bare ubruklige telefoner som iphone,htc pro og slikt du trenger beskyttelse til... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bilder som har blitt tatt med telefonen kan man se på her: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=171773 Er også en Flickr side der en fyr har lagt til bilder: http://www.flickr.com/photos/andershansen/2840977394/ Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er bare ubruklige telefoner som iphone,htc pro og slikt du trenger beskyttelse til... iPhone og iPhone 3G har ripesikkert glass også, så du der tar du feil. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er bare ubruklige telefoner som iphone,htc pro og slikt du trenger beskyttelse til... iPhone og iPhone 3G har ripesikkert glass også, så du der tar du feil. rart, jeg har nå sett mer enn 1 "nyere" iphone som ser ut til å ha blitt behandlet med sandpapir på skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå