Gå til innhold

Sony Ericsson C905

Anbefalte innlegg

jeg har faktisk kjøpt lisens til WayFinder. Har bare hatt dårlige erfaringer. Styr unna. GPS`en på denne er noe som gjør at jeg ikke kjøper denne.

Den ligger forresten til 3979 på elkjip. Har ikke sett den billigere

Mener du dette er en dårlig mobil fordi det følger med en prøveversjon av WayFinder, og du har dårlig erfaring med dette programmet? Eller har den en andre feil med GPS'en?

Jeg skulle kanskje presisert meg selv litt bedre. Hadde denne kunne kjøre f.eks TomTom så hadde det vært bra. Men GPS på en mobil som kun støtter programvare som man må laste ned kart underveis på er liksom en "halv-gps" i mine øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle kanskje presisert meg selv litt bedre. Hadde denne kunne kjøre f.eks TomTom så hadde det vært bra. Men GPS på en mobil som kun støtter programvare som man må laste ned kart underveis på er liksom en "halv-gps" i mine øyne.

Det er sant, men det er ikke GPS som definerer denne telefonen. Synes det er flott at de har lagt inn muligheten, selv om det ikke er TomTom. Du kan jo forresten skylde på TomTom for at de ikke har laget en versjon som fungerer til slike mobiltelefoner :p

Endret av parallax313
Lenke til kommentar
Det er sant, men det er ikke GPS som definerer denne telefonen. Synes det er flott at de har lagt inn muligheten, selv om det ikke er TomTom. Du kan jo forresten skylde på TomTom for at de ikke har laget en versjon som fungerer til slike mobiltelefoner :p

Eller Sony Ericsson for å lage en halvferdig løsning. ;)

Lenke til kommentar
Eller Sony Ericsson for å lage en halvferdig løsning. ;)

En halv-ferdig løsning.. hvordan?

Wayfinder er laget av et annet selskap. At det er inkludert i telefonen er bedre enn ingenting synes nå jeg.

At TomTom ikke finnes i Java-utgave må du spørre TomTom om.

Så hvorfor påstår du at Sony Ericsson har laget en halvferdig løsning? På tide å peke fingeren på utviklerne av GPS programmene mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Så hvorfor påstår du at Sony Ericsson har laget en halvferdig løsning? På tide å peke fingeren på utviklerne av GPS programmene mener nå jeg.

Det er jo bedre enn ingeting, men de kunne fått integrert gps-programvaren i telefonens software og ikke hatt den at den kjørende som java-program. De leverer mobilen med gps, uten det jeg mener er spesielt bra programvare når kart må lastes ned forløpende, abonnementsavgift med mer. Dette er noe Sony Ericsson kan gjøre noe med, er for enkelt å utelukkende skylde på dem de kjøper programmet av.

Ikke TomTom sin jobb å gjøre Sony Ericsson sine mobiler med gps skikkelig brukbar, det burde fabrikanten selv ta tak i.

Lenke til kommentar

Nå finnes det utallige gps programmer, så det er stort sett opp til forbruker å velge, men synes det er genialt å få med en prøveversjon av ett av de. Nå skryter ikke SE av programvaren for gps, men at det er innebygget gps mottaker i telefonen, så blir det opp til sluttbruker hvordan de vil benytte denne. men å laste ned kart på minnekortet å bruke gps gratis på en gratis programvare er en dårlig ide for utviklerene vil jeg tro. og tviler på at navigon, tom tom, garmin..osv er interessert i at programvaren deres blir brukt på konkurerende produkter. noen som vet oppløsning på video på denne telefonen? noen som har fått tak i telefonen også kanskje:)? Liten "test" hadde vert genialt:).

Lenke til kommentar
Det er bare ubruklige telefoner som iphone,htc pro og slikt du trenger beskyttelse til...

iPhone og iPhone 3G har ripesikkert glass også, så du der tar du feil.

rart, jeg har nå sett mer enn 1 "nyere" iphone som ser ut til å ha blitt behandlet med sandpapir på skjermen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...