Steina Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, jeg har sett en nettbutikk som har fått den inn i alle farger. Husker ikke helt hvilken, men mpx.no har den i tender rose. Sony Ericsson C905 Tender Rose Lenke til kommentar
binders Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som har peiling på om det går an og få skjermformate liggende når jeg bruker denne i dokkingstasjonen, eller må jeg laste ned noe java progr får og få dette til. Irriternede hvis dette ikke er mulig. Sitter og blar i kontaktene mine nå i 90` blir litt skjei i nakken. Lenke til kommentar
ceccaaa Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja, jeg har sett en nettbutikk som har fått den inn i alle farger. Husker ikke helt hvilken, men mpx.no har den i tender rose. Sony Ericsson C905 Tender Rose ja vet,, men har dårlig erfaringer med å kjøpe ting fra nettbutikk:P så jeg prøver å unngå det.. håper den kommer til lefdal eller elkjøp elrnoe:) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dårligere erfaring med nettbutikker enn ved lokale forhandlere? Aldri hørt noe sånn tull. Men kjøp den på Netshop eller Komplett, for de kan jeg i alle fall garantere at vil gi deg god hjelp om det skulle være noe problemer. I tillegg har du jo fordelen med at du har 2ukers angrefrist på produkter kjøpt over internett, noe du ikke har når du kjøper hos en lokal forhandler. Lenke til kommentar
ceccaaa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Dårligere erfaring med nettbutikker enn ved lokale forhandlere?Aldri hørt noe sånn tull. Men kjøp den på Netshop eller Komplett, for de kan jeg i alle fall garantere at vil gi deg god hjelp om det skulle være noe problemer. I tillegg har du jo fordelen med at du har 2ukers angrefrist på produkter kjøpt over internett, noe du ikke har når du kjøper hos en lokal forhandler. hehe mulig det er bare tull men det er min erfaring:P hehehe.. føler det er tryggere å kjøpe tlf med den forsikringen man kan kjøpe med.. komplett er utelukket uansett:P never agein:P fikk ikke hjelp med min pc jeg nej:( spørrs om jeg må strekke meg til MPX da... hmm.. fortsatt i tankeboksen.. men som det ser ut nå så er det ingen som har fått den inn i tender rose enda.. mulig den kommer nå i februar:S i dont know:) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 føler det er tryggere å kjøpe tlf med den forsikringen man kan kjøpe med.. Hvis det er skadeforsikring du snakker om, så er dette noe du ordner med operatøren din. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser noen spurte om forskjeller på fargemodellene. Den sorte har en slik "gummilakk" beleggning på seg. Mens de andre har ikke det. Jeg har C.Gold og den er helt glatt som mange andre SE mobiler. Vurderte selv sort egentlig pga det belegget. Føltes bedre å ta på, og ser for meg at det tåler litt mer. Men samtidig likte jeg mye bedre CG så da ble det en slik Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som vet om den seneste programvaren til C905 er sluppet ennå, den skulle komme i midten av februar og blant annet gjøre at man får "smile-shutter" og en andre rekke oppdateringer. Noen som vet hva den versjonen heter? Spør da jeg har min på reperasjon og håper dem legger inn ny software i samme slengen. Takk for svar Lenke til kommentar
wrestlamasta Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen som har problemer med at skjermen svartner når man trykker på en av tastene på "sliden" når den er åpnet? :S Når jeg åpner den så lyser den fint, men hvis jeg slår på kamera eller går inn til menyen så blir skjermen mørk å jeg klarer nesten ikke å se noen ting. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har ikke det problemet i alle fall. Lenke til kommentar
KremBanan Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har 905en bare blitz eller har den lampe og lys? Savner "lyskasteren" som jeg hadde på min k750i... Lenke til kommentar
kseim Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har 905en bare blitz eller har den lampe og lys? Savner "lyskasteren" som jeg hadde på min k750i... Den har begge deler. Blits til fotografering og lys når du filmer. Fin å bruke til lommelykt. Brukte selv ofte K750i som lommelykt. Jeg savnet det på K810i, men har endelig lommelykt med meg overalt igjen Lenke til kommentar
magicus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei. Kanskje ikke det mest avanserte spørsmålet men... Kjøpte ny sony ericsson c905 mobil.. Skal bytte sim-kort, men jeg får ikke batteriet ut av telefonen! Dekselet gikk lett av, men batteriet sitter som støpt og jeg vil ikke bli for hardhendt med en ny telefon. Stod ingenting i bruksanvisningen.. noen som vet hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du bruker fingerneglen i det lille "hullet" øverst, og bare vipper ut batteriet. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei. Kanskje ikke det mest avanserte spørsmålet men... Kjøpte ny sony ericsson c905 mobil.. Skal bytte sim-kort, men jeg får ikke batteriet ut av telefonen! Dekselet gikk lett av, men batteriet sitter som støpt og jeg vil ikke bli for hardhendt med en ny telefon. Stod ingenting i bruksanvisningen.. noen som vet hva jeg gjør feil? Jeg hadde også problemer med dette. Jeg måtte bruke en skarp gjenstand (nål) som jeg kilte mellom batteriet og telefonen og fikk vippet det ut. Ikke lett men det er mulig. Hvis du er forsiktig så unngår du å skade telefonen. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Takk takk. Fant en liten gaffel og fikk pirket jævelen ut.. Har nesten ikke negler Lenke til kommentar
KremBanan Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 noen som vet hva jeg gjør feil? Hammer. Hammer fixer det meste når man plages med mobil. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Hadde min c905 i nesten et år nå, men mistet den for ca. 1 måned siden... og nå når jeg ser etter ny så er det ingen som har den i svart, bare silver og rosa. Og etter som jeg har oppfattet har silver litt mer lett for å få stygge riper ol. Erfaringer? bør jeg lete litt lenger etter en svart eller er den like bra i sølv? Endret 25. mars 2010 av Solid Edge Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hadde min c905 i nesten et år nå, men mistet den for ca. 1 måned siden... og nå når jeg ser etter ny så er det ingen som har den i svart, bare silver og rosa. Og etter som jeg har oppfattet har silver litt mer lett for å få stygge riper ol. Erfaringer? bør jeg lete litt lenger etter en svart eller er den like bra i sølv? http://cdon.no/elektronikk/sony_ericsson_c905_black-971322 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå