MercedesMotor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg har begynt å trene og har trent i litt over 1 uke, men det jeg har lagt merke til er at magen har blitt større, men hvorfor skjer det? er det en grunn til dette? Kan det være luft i magen? Takknemlig for svar EDIT: Før spiste jeg ikke så mye sunt, men nå spiser jeg nesten bare sunt. Bare 1 gang i uka jeg tar meg litt pizza eller noe. Endret 10. juni 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det kan også være pga muskler? Eller? Husk at det også ofte er normalt å legge på seg litt om man trener. Muskler veier mer enn fett. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tviler sterkt på at han har lagt på seg noe særlig muskler etter en uke. Har du begynt å spise mer enn du gjorde tiligere`? Lenke til kommentar
Raager Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Større mage etter én uke? Mest sannsynlig har du sikkert spist noe som kroppen ikke tåler/er vant til, og dette fører til at man blir oppblåst. Hvordan ser kostholdet ut i forhold til tidligere? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Før spiste jeg nudler, pizza, kebab, pommefrites, hamburger og alt det tullet... Nå har jeg begynt med AXA God'dag cornflakes, grov brød, knekkebrød, egg... Plutselig ser magen oppblåst ut, hadde helt flat mage før, men den er oppblåst for tiden. Drakk vann ca. 1 gang om dagen før, men nå er det minst 6-8 ganger. Spiser ca. like mye nå som før, eneste forskjellen er at før spiste jeg meg til jeg var mett, mens nå tar jeg små posjoner utover dagen. Endret 11. juni 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Raager Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Før spiste jeg nudler, pizza, kebab, pommefrites, hamburger og alt det tullet... Nå har jeg begynt med AXA God'dag cornflakes, grov brød, knekkebrød, egg... Plutselig ser magen oppblåst ut, hadde helt flat mage før, men den er oppblåst for tiden. Drakk vann ca. 1 gang om dagen før, men nå er det minst 6-8 ganger. Spiser ca. like mye nå som før, eneste forskjellen er at før spiste jeg meg til jeg var mett, mens nå tar jeg små posjoner utover dagen. Jeg vil tro at grunnen er at du nå spiser en del fiber, sammelignet med tidligere. Kroppen er ikke vant til det, og reagerer med at magen blir større. Det er ingen fare, du har bare spist slik en uke, så det går seg til, og magen vil gå tilbake til sin vanlige størrelse igjen. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Før spiste jeg nudler, pizza, kebab, pommefrites, hamburger og alt det tullet... Nå har jeg begynt med AXA God'dag cornflakes, grov brød, knekkebrød, egg... Plutselig ser magen oppblåst ut, hadde helt flat mage før, men den er oppblåst for tiden. Drakk vann ca. 1 gang om dagen før, men nå er det minst 6-8 ganger. Spiser ca. like mye nå som før, eneste forskjellen er at før spiste jeg meg til jeg var mett, mens nå tar jeg små posjoner utover dagen. Jeg vil tro at grunnen er at du nå spiser en del fiber, sammelignet med tidligere. Kroppen er ikke vant til det, og reagerer med at magen blir større. Det er ingen fare, du har bare spist slik en uke, så det går seg til, og magen vil gå tilbake til sin vanlige størrelse igjen. Aha Takk for svar. Er litt uvant med at magen stikker litt ut :O blir redd noen ganger. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå