Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Litt trist å se på når man selv sparer til dyr optikk, http://paradoxoff.com/mass-destruction-of-...on-cameras.html Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Da er det bare å grine seg i søvn:( Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 snufs, det tragiske er at mye av det hadde sikkert ikke store feil heller, kansje en liten bulk, eller en ripe i hus Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Shit. Litt klump i halsen der ja. Den jobben der hadde eg ikkje klart å gjennomføre. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det var fysisk vondt å se på... Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Er rimlig vanlig at slikt gjøres med returvarer. Produsentene ønsker ikke at dette skal komme ut "på gaten" som B og C varer. for det første drar det ned nysalget og for det andre kan det i ytterste konsekvens bidra til å gi et merke dårlig rykte av feil årsaker. Endret 10. juni 2008 av EspenE Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skulle vært der med et UVfilter og håpe på at han med hammeren tror objektivet blir ødelagt. Skulle tro det var fornuftig bruk av UVfilter. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Herre min hatt, det var direkte motbydelig! Selg det for en nedsatt pris og skap en base hos folk som normalt ikke har råd til primaoptikk. Canon-sjefene er en gjeng rotehuer, og dette kommer de utvilsomt til helvete for. Hrmpf. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det smerter meg dypt å se slikt. Spesielt 1D-huset. Men samtidig skjønner jeg produsenten godt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ja der har vi en rektleg skraphaug... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ja tusen takk til trådstarter for å ha ødelagt dagen min...bildene av knust L optikkliggerbrent fast på netthinnen min til evig tid... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ja der har vi en rektleg skraphaug... Canon utstyr må i hvert fall ødelegges før det kan kalles skrap Men det er et trist syn uansett ... Tom Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ja der har vi en rektleg skraphaug... Canon utstyr må i hvert fall ødelegges før det kan kalles skrap Men det er et trist syn uansett ... Tom Hehe, den var fin! Men synes det virker rart at Canon nekter så sterkt å selge b-varer, noen formeninger om hvorfor? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tror nok mye ligger i forklaringen til EspenE når det gjelder hvorfor Canon ødelegger disse produktene. Selv om folk er klar over at det er B-vare så har de en tendens til å glemme å fortelle det hvis det er noe feil med produktet. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Å ta knekken på defekt optikk skjønner jeg, men ødelegge kamerahus/videokamera som kanskje funker. De kunne ha donert de til en skole som har media etc. som valgfag eller noe. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tror nok mye ligger i forklaringen til EspenE når det gjelder hvorfor Canon ødelegger disse produktene.Selv om folk er klar over at det er B-vare så har de en tendens til å glemme å fortelle det hvis det er noe feil med produktet. Ja, skal vel egentlig si meg enig i det. Å ta knekken på defekt optikk skjønner jeg, men ødelegge kamerahus/videokamera som kanskje funker. De kunne ha donert de til en skole som har media etc. som valgfag eller noe. Njaa... "-Å på skolen har vi et canon kamera, er BARE feil med det" og vips så har ryktet spredd seg som EspenE sa... Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er feil på det p.g.a. dere elever ødelegger sånne ting. Derfor er det greit at skoler får donert utstyr og ikke må kjøpe nytt som går i stykker etter noen uker. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dere elever faktisk! Nå er det vel egentlig sånn at jeg sitter å reparerer video og foto utstyr til daglig, og vet at elever ikke kan behandle ting som de burde. Men jeg vet også etter å ha vært på installasjon på skoler at elevene ikke skjønner at de behandler ting for dårlig, og da går ryktet, til f.eks. foreldre, som igjen sprer det til kollegaer. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Så kanon-kult å se masse oversized, overpriced FF-glass og andre gammeldagsheter bli knust! Hilsen Oly-fanboi Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hvis du som oly- fanboy gleder deg over å se bra utstyr knust bare fordi det er canon har du ikke skjønt mye om hvordan et marked (pris/tilbud/etterspørsel) fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå