Ronin Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Er ikke dette genialt så vet ikke jeg Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei Ronin! Er ein litt morrsom gadget.Men,eg er litt enig i denne kommentaren. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har vurdert å kjøpe det der. Sliter litt med at kaffen blir kald når jeg må forlate pulten min for å fikse noe. og kald kaffe smaker dasspapir. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei Ronin!Er ein litt morrsom gadget.Men,eg er litt enig i denne kommentaren. Hehe. Har vurdert å kjøpe det der. Sliter litt med at kaffen blir kald når jeg må forlate pulten min for å fikse noe. og kald kaffe smaker dasspapir. Smaker dasspapir uansett. Yuck. Men en tøff gadget! Kan bruke den til kakao på et kaldt rom om vinteren. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hmm... Kanskje de skulle laget en som holdt cola'n kald! Da hadde de solgt som fyy Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hmm... Kanskje de skulle laget en som holdt cola'n kald! Da hadde de solgt som fyy Jupp, men det ville enten blitt umulig, eller dyrt Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 En sånn må jeg bare få til bursdagen min! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Ikke nok med det, men du kan også få tannbørste osv. se bare her Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Ikke nok med det, men du kan også få tannbørste osv. se bare her greit å ha med på LAN? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hmm... Kanskje de skulle laget en som holdt cola'n kald! Da hadde de solgt som fyy Jupp, men det ville enten blitt umulig, eller dyrt Hvorfor skulle det bli dyrt eller umulig? Har du lest termodynamikkens tre lover? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Skal heller innvestere når jeg begynner å drikke kaffe... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det måtte være noen japser som fant opp det og... Mye syke oppfinnelser borte i Japan.. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Enig i at kaffe ikke er noe godt, men den var ikke mindre genial uansett. Likte den tannbørsten Tror USB må være det mest anvendlige som finnes på pc'en Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 mmm... hadde vert perfekt på jobben Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hmm... Kanskje de skulle laget en som holdt cola'n kald! Da hadde de solgt som fyy Jupp, men det ville enten blitt umulig, eller dyrt Hvorfor skulle det bli dyrt eller umulig? Har du lest termodynamikkens tre lover? Seff har jeg lest de tre lover:D neida, men jeg tenkte meg ikke helt om da jeg skrev... tenkte litt på det i dag, og det er jo faktisk ikke så vanskelig vil jeg tru, utenom at usben kasnje gir for lite strøm... Man kan jo bare lage noe ala fryser, mini fryser trenger ikke å kjøle ned fort, bare den holder på kulda Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Seff har jeg lest de tre lover:Dneida, men jeg tenkte meg ikke helt om da jeg skrev... tenkte litt på det i dag, og det er jo faktisk ikke så vanskelig vil jeg tru, utenom at usben kasnje gir for lite strøm... Man kan jo bare lage noe ala fryser, mini fryser trenger ikke å kjøle ned fort, bare den holder på kulda Det er jo ikke snakk om å kjøle ned colaen da, til det gir usb porten for lite strøm. Men å holde colaen din kald skal den kunne klare. Bare å montere et mini-peltiermeter på koppen det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå