Lukilock Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hallo! Finnes det et program som kan synkroniere et par mapper mellom 2 PCer over lokalt nettverk/og eller internett? Kommer til ha skolearbeidet mitt på 2 PCer nå, så da må det gjøres enkelt å ha arbeidet på begge PCene. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 http://www.foldershare.com Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det enkleste for lokal bruk synes jeg er Microsofts SyncToy 2 (Gratis, og kan kjøres automatisk av planlagte oppgaver). Jeg bruker det til å synce mine maskiner mot filserveren. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Kopiere-->Lim inn tar alt for lang tid, så da kommer jeg ikke til å gidde å kopiere over Må gjøres enkelt slik at jeg kommer til å gjøre det. Men skal ta en titt på de to nevnte forslagene. Edit: Synctoy fungrer jo 100% slik jeg ville ha det Takk for forslaget! Endret 11. juni 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå