Gå til innhold

Amobil.no: Amobil var bedre før!

Anbefalte innlegg

Jeg synes at amobil bare har blitt kjedeligere og kjedeligere. Det var mye bedre når det ikke bare var nyheter som "iPhone til Norge, altfor dyr?, nå blir den billigere, iPhone med 3G?, alt om iPhone"... osv, men andre nyheter. Få opp nyheter om samsung, nokia og de merkene. Om det ikke bare er nye mobiler, men hva som helst. Skulle gjerne også sett nyheter som "Frekk kopi-mobil, prikk lik *merke* *modell* ".

Kom igjen, ikke _bare_ skriv om iPhone. Det er mye som forgår ute i mobilverden som dere kan skrive om, men dere må kanskje jobbe litt mer for å finne det. Kan ikke tenke meg at dere leter og bruker lang tid på research etter iPhone.

Og en ting som hadde vært moro, hadde vært om dere dro fram gamle slagere. De første mobilene med fargeskjerm, kamera, og fulgt utviklingen. Hva har utviklet seg fra 1998-2008(de siste 10 årene)? Tåler dagens mobiler like mye som mobilene gjorde for 5 år siden.

Bruk fantasien og gjør lesingen mer spennende for oss leserne.

Mvh en trofast leser (gir meg ikke selv om jeg blir like skuffa hver gang, amobil er amobil)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med at det er mye om iPhone på amobil, men jeg tror du har et filter som bare tar opp nyheter om iPhone :p

Mange andre nyheter også ;)

Klart, men slik jeg ser det, er det et fåtall av de andre nyhetene som får ligge oppe, slik som iPhone nyhetene. Hender det ligger andre nyheter der, og jeg blir kjempeglad, så går det en halvtime, time, så er iPhone på topp igjen.

Men om det ikke bare er å ikke skrive om iPhone, så ikke la iPhone ligge på topp hele tiden, la de komme litt lengre ned på siden!

Lenke til kommentar

At det er mye iPhone nyheter kan jo ha noe med at det har skjedd mye på den fronten i det siste. Ikke bar på Amobil det har stått mye om iPhone.

Det er selvfølgelig rom for forbedringer, men jeg synes Amobil gjør en flott jobb!

Og apropo gamle slagere, Amobil hadde en serie artikler med "Våre favorittmobiler" for en tid tilbake. Hvis du ikke har lest den allerede, vil jeg virkelig anbefale den! Du finner første del her.

Lenke til kommentar

I det siste har det vært veldig mye Iphone snakk.. men er jo ikke rart.. den er utrolig populær, mye spekulasjoner rundt den nye utgaven og det at den faktisk kommer til Norge.. Det vil roe seg snart.. Jeg hater Apple og Iphone, men tror at så fort den er på plass i Norge vil det være stille rundt Apple og Iphone.. og det vil komme flere nyheter fra de store mobil produsentene..

Nokia har vært kjipe i det siste.. lite nytt og håper de kommer med en noe stort snart..

Lenke til kommentar
Og en ting som hadde vært moro, hadde vært om dere dro fram gamle slagere. De første mobilene med fargeskjerm, kamera, og fulgt utviklingen. Hva har utviklet seg fra 1998-2008(de siste 10 årene)? Tåler dagens mobiler like mye som mobilene gjorde for 5 år siden.

We're way ahead of you ;)

Lenke til kommentar

Hei,

I nyhetsbildet overalt på alle nettsteder dominerer Iphone litt. Vi prøver kun å skrive om Iphone når det faktisk er verdt en nyhet. Akkurat i det siste ble Iphone med 3G lansert, og det har derfor blitt litt ekstra Iphone-preget forside.

Som hitokiri hinter til skal vi gjøre noe på litt eldre telefoner fremover. Ellers når jeg blar over forsiden ser jeg både en haug med Nokia-telefoner som er lekket, selskapet AU som lanserer fete mobiler i Japan, Nokia E66 og E71 har blitt offisielle og en sak om at Norge var ledende på mobiltelefoni ;)

Vi prøver selvsagt å gjøre forsiden så spennende og variert som mulig. Takk for tilbakemeldinger! Veldig nyttig å høre hva brukerne mener :)

Lenke til kommentar

(Noe OT) I samme slengen, hva med ett blikk på alle de rare taste layout/design gjennom tidene ?. Virker som det nesten er vanskelig å finne en mobil tildags med oppdatert teknologi OG gode taster. Siste mobil som hadde begge da jeg kjøpte den var Nokia 7250i.

Lenke til kommentar

Synes Amobil gjør en bra jobb jeg, men virker som uansett hva de skriver eller tester, sitter det en haug gribber som går igjennom artikkelen med argusøyne for å finne feil, det de mener er dumme formuleringer og Gud hvet hva.... Da er kritikken i gang på diskusjonen med en gang. Virker som det ikke er mulig å gjøre mange av leserne her inne fornøyde i det hele tatt. Mye av kritikken og diskusjonene er så dumme at man nesten skjemmes over å lese det. Fortsett med den gode jobben Amobil -:)) :thumbup:

Lenke til kommentar
(Noe OT) I samme slengen, hva med ett blikk på alle de rare taste layout/design gjennom tidene ?. Virker som det nesten er vanskelig å finne en mobil tildags med oppdatert teknologi OG gode taster. Siste mobil som hadde begge da jeg kjøpte den var Nokia 7250i.

Veldig uenig med deg her. Nå vet ikke jeg hvor mange telefoner du har brukt de siste årene, men jeg har nok selv såvidt testet minst 200 modeller. Ganske gjennomgående er de fleste tastatur til å leve med, men må man gi det litt tid før man trekker konklusjoner. I tillegg kan man aldri (med unntak av Nokia 3650 :D ) trekke konklusjoner utfra bilder.

Jeg var selv skeptisk til tastene på min N82 før jeg kjøpte den. Dels pga andres erfaringer, men også fordi tastene ser vonde ut. Men tastene ble fort en favoritt når jeg fikk telefonen. I løpet av en typisk uke skriver jeg nok på ca 20 ulike telefonmodeller og jeg foretrekker faktisk N82s taster over alle andre modeller jeg bruker. Uten at det betyr at alle andre er håpløse...

Lenke til kommentar

Artikler og iPod og iPhone er greit nok det, forventar ikkje meir av ei nettside som skriv om alt det nye, det er jo ikkje tvil om at Apple-produktene er i vinden.

Det eg irriterer meg mest over er at iPod og iPhone blir brukt som referanser i så mange andre artiklar. "Her kommer iPod-knuseren", "Tar opp kampen mot iPhone" osv... Når dette grammatikktullet kom og det samstundes blir gitt ut artiklar med iPod og iPhone i overskriftene når det er snakk om heilt andre produkter blir eg litt oppgitt.

Eg forstår at det gjev lesarar og reklameinntekter, men eg forventa litt meir av Amobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...