Gå til innhold

Crumpler på tilbud- anbefalinger

Anbefalte innlegg

Hei, Ser at fotovideo har kjempesalg på crumpler. har fra før Crumplersekk og Lollipopveske, som nå er for liten. Trenger derfor skulderveske til 400D med, 17-50 f2,8 og 70-200 f4.

Hvilken bør jeg velge? Pretty Boy?

Har også lyst på en kombiveske med plass til en 12" laptop også. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg å ta med utstyret du har tenkt å ha i veska for å prøve om det passer.

Jeg har en Crumplerbag med plass til laptop og en gjeng fotoutstyr, men siden laptopavdelingen ikke er stivet av blir det vanskelig å få den ut når fotoavdelingen er full. Irriterende greier.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler deg å ta med utstyret du har tenkt å ha i veska for å prøve om det passer.

Jeg har en Crumplerbag med plass til laptop og en gjeng fotoutstyr, men siden laptopavdelingen ikke er stivet av blir det vanskelig å få den ut når fotoavdelingen er full. Irriterende greier.

Om jeg hadde hatt muligheten hadde jeg nok ikke laget en tråd, men gått selv. Det er noe upraktisk da jeg bor i Kristiansund, og nærmeste plass med bra utvalg er over tre timer unna...

Hvilken type har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...