Bister Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Bestillte en Creative Zen 8GB fra netonnet for 1 mnd. siden. De hadde den ikke på lager men skulle få den snart har fortsatt ikke fått den, så spørsmålet er kan jeg sende mail og si jeg ikke vil ha den allikevel grunnet for lang leveringstid? isåfall, hvem mail skal jeg sende til? Håper på svar Lenke til kommentar
riroil Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva med [email protected] ? Se mer her: http://www.netonnet.no/Information/Info.aspx?sid=158847 Kan nok lønne seg å ringe. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Sende mail og sa jeg ville kansellere kjøpet grunnet at de enda ikke har den på lager, tror dere dette vil gå i boks så det bare er å bestille fra et annet sted eller må jeg vente til jeg får bekreftelse på at det er gjort? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sannssynligvis går det bra, men er alltids lurt å vente til det er i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå