Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta kontakt på treningssenter - håpløst? Har forsøkt...

Gjest WonderBoy24

Anbefalte innlegg

Gjest WonderBoy24

Er en ung gutt/mann på 24 år. Har opp gjennom tiden hatt noen forhold/bekjentskaper med jenter. Traff for tre år siden flere norske jenter i Syden og det virker som dem der har et helt annet kontaktbehov enn her hjemme - på en måte...

Studerer nå litt PUA materiale sånn smått - har oppe en ganske god linje med C&F, men mangler kanskje andre ting.

Har slitt i lengre tider med AA, men forsøker nå å i en vennlig tone å si Hei til alle jeg møter og treffer blikket til - være seg menn eller kvinner.

Uansett; hovesaklig til temaet;

Har trent på et nytt treningsstudio nå ca. to ganger. Har der sett en ganske så vakker, litt yngre jente. Første gang jeg så henne kikket hun ganske mye - jeg irriterte meg da ganske godt over å ikke ha tatt kontakt.

Så var hun der for litt siden igjen. Endelig tok jeg kontakt mens hun holdt på på et treningsapparat. Det ble et lite Hei og noen flere linjer, men det virket som hun var en død og kald østers.

Fikk liksom ikke kontakt - jeg burde nok close't henne og kjørt en litt annen linje - spurt spørsmål istedenfor å ha snakket i andre linjer.

Hvordan kan en så merke interesse? En har jo - øyekontakt 3 ganger - da skal en ta kontakt - noe jeg ikke helt fulgte. Og 90/10 - at en må forvente at en snakker 90% når en først møtes.

Med tanke på at jeg klarte å kjøre den første approachen litt i vasken - kan en igjen ta opp kontakten og få jenten til å blomstre? Er det noen gode tips her i forhold til treningssenter?

Håper flere tar seg bry til å svare - så kan jeg fylle på med ting om skriveriet mitt ikke ga nok/ikke var enkelt nok å forstå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uuu, velkommen fellow pua!

Registrer deg og join oss i pickup-tråden.

Ah, syden! Syden er jentenes fristed. Der er det ingen som kjenner dem, ingen sosiale forhold å ta hensyn til -> ingen som dømmer dem! Så da kan de ha så mye sex de vil uten at det gjør noe. Tross alt, mennesker liker å ha sex.

Wonderboy, tro meg, AA er noe drit. Men, det er bare en måte å gjøre noe med det. Pushe på helt til det blir normalt å approache.

By the way, si hei til alle. Ikke bare de du får blikk-kontakt med. Alternativt gå rundt å rope high five! Og five med dem.

Hvilken rar regel om tre ganger øyekontakt er det du har hørt om? Får du øyekontakt, smiler du mens du tenker "jeg vet noe du ikke vet", går bort og sier "Hey! Du kan ikke se på meg sånn uten å si noe". Credit Cajun.

Boywonder, ingen ting er umulig. Men, hvorfor gjøre det vanskelig når du kan gjøre det enkelt?

Problemet er at du kommer med mindsettet: "Nå skal jeg sjekke henne opp". Og du, hun er SÅ klar over det. Seff! Hun er heit, du kommer bort. Selvfølgelig vil du bare pule henne. And she knows it!

Tenk heller at du allerede har hatt sex med henne. Ikke stress så mye med "nå må jeg kjøre den og den line'en". Du kjører oldschool merker jeg. Routines og sånt.

Sjekk ut Real Social Dynamics' "Foundations". Det er so fucking magic dust!

Lenke til kommentar
Gjest WonderBoy24

Love your words, Raijin.

Skal drite i andre og tenke på meg selv - forsøke å komme meg i state... på min måte.

Men; hvis jeg nå ser henne en gang til - hvordan bør jeg kjøre da? Noen tips?

Bare si Hei og se om hun spiller noe videre? Hun virker ganske ung og således noe sky/sjenert.

Fikk liksom bare den feelingen at "missionet" å ta kontakt ikke kunne feile med tanke på det hun kikket mot meg, men når jeg tok kontakt var hun liksom så død. Well, hun smilte litt og strammet muskler når jeg kommenterte hvor "sterk" hun var i en litt morsom tone.

Men det stagnerte liksom sånn - jeg bør kanskje kjøre mer spørsmål neste gang? Hmm...

Vet - skal ikke legge for mye i det og bare kjøre det som skjer, men det kan bli så statisk på et treningssenter føler jeg nå. Bør kanskje bare si Hei, lure ut nummeret hennes neste gang/mail og så close - for å forsvinne....?

Foundations skal jeg i gang med fortere enn svint! Har en bruker her - vil bare ikke at kjente skal få "vite" om dette/denne jenten - hehe...

Lenke til kommentar

Vet du, Ni Kon er treningsstudio eksperten. Send ham en pm eller spør i PU-tråden.

Problemet er at du tenker for mye på hva du skal gjøre. Du bekymrer deg for mye. Ironisk nok, jo mer vi prøver å forbedre oss, jo verre crasher vi. Faktisk, ved å drite i henne vil du gjøre det så sykt mye bedre! Jenter merker med en gang om man er nervøs. Det messer opp hele viben.

Har du en lillesøster? Tenk på hvordan du oppfører deg ovenfor henne. Gjerne ertende og spøkefull. Eller hvordan du forholder deg til kompisene dine. Du er mye mer avslappet. Du kommer ikke fra et sted hvor du må bevise noe.

Dette er omtrent det jeg sa i forrige post. Men klart, det er mye lettere for meg å si "tenk det og det" enn det er for deg å gjennomføre det ;)

Jeg ville kjørt på med teite fysiske "leker". Kino er Key. Push&Pull-setninger har jeg ikke testet så mye ut, men de virker artige. Klassikeren: Damn! Du kunne SÅ vært modell. Steike, sjekk de henda. Du kunne SÅ vært hånd-modell ;)

C&F funker jævlig bra i Norge. Gjør det du føler deg mest komfortabel med.

Og sjekk ut the master of the gyms: Ni Kon :cool:

Jeg lover deg, Foundations er The shit! Etter at jeg så de fire første følte jeg at alt sammen just made sense og jeg følte meg virkelig attraktiv. I motsetning til MM der du har en bag med lure triks for å heve din sosiale verdi.

Don't do attractive things, be attractive.

Men for å si det sånn, respekt at du faktisk praktiserer dette!

Det er så sykt mange som ser the pickup artist, synes det er jævlig kult og begynner å lese. Og lese, og lese og lese. De kommer seg aldri ut!

At du har baller og innsatsviljen til å gjennomføre dette står det respekt av.

Happy gaming ;)

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Tenk heller at du allerede har hatt sex med henne. Ikke stress så mye med "nå må jeg kjøre den og den line'en". Du kjører oldschool merker jeg. Routines og sånt.

Det samme tenkte jeg. Jeg har planer om å sette meg litt mer inn i PU når jeg får tid, men blant enkelte brukere virker det som om man følge "retningslinjene" innenfor dette slavisk. Greit nok, det meste fungerer sikkert fantastisk bra, men de fleste som får napp hos damene har neppe lest et ord PU. PU er sikkert et bra hjelpemiddel, men det er ikke absolutt alt som må gjøres nøyaktig by the book.

Lenke til kommentar

Velkommen i gjengen!

Du snakker om Mystery Method. MM er det alle fjortisgutta kommer over for tiden og synes er driiitkult. PU har kommet seg et stykke videre siden den gang. For eksempel RSD's nye approach som kjører natural idag.

For å sitere Tyler Durden:

"Let the rules help you, but never be defined by them".

Som jeg nevnte tidligere: Det handler ikke om å gjøre kule ting. Det handler om å være kul.

Kule folk leser ikke opp et manus ;)

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...