Munty Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Her er et bilde jeg tok for en stund siden ut av vinduet på rommet mitt. Har brukt det som bakgrunn en stund og mange av vennene mine synes det er kult. Jeg er helt ny innen å ta bilder så ikke si alt for mye dårlig om bildet! (Litt dårlig kvalitet ettersom jeg måtte gjøre det mindre med paint:D Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 hvorfor legger du ut bildene i bildeKRITIKKEN dersom du ikke vil ha kritikk? solnedganger kan være flotte de, selv foretrekker jeg at de har litt mer farger, og for meg ødelegger huset og de trærne noe veldig. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Som sagt, jeg er ny her og jeg ville ha kritikk på et annent nivå en andre profesjonelle i dette forumet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Greit bilde, men synes ikke det var så skarpt. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Greit bilde, men synes ikke det var så skarpt. Bildet ble VELDIG uskarpt etter en tur gjennom paint... skal ikke egentlig være sånn. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Last ned Pixresizer. Sjekk sticky om hvordan legge bilder inn i BK. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 ok. takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå