citronen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei Har den siste tiden vært opptatt med et "lag hjemme"-prosjekt, der målet var å ferdigstille en ghillie-poncho. Har fått laget til et nett, og har laget et underlag av en strie-sekk. Planen er nå å farge hamp, og knyte det på nettet - Vet noen hvor jeg kan få tak i tykk hamp-tråd i meter-vis, til en fornuftig/overkommelig pris? http://www.ghilliesuits.com/ Lenke til kommentar
minos66 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 jeg hadde strimler av striesekk ytterst, og jake innerst, har hørt volleyballnett er anbefalt å bruke. hvor fikk du tak i farge? Lenke til kommentar
minos66 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 har bare orginal striefarge til tørt gress, men hadde vert kjekkt m grønt xD Lenke til kommentar
citronen Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 ICA MAXI Svinesund. Lenke til kommentar
lasserakkar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 går ann å kjøpe ferdig farget tråd fra USA, eller man kan kjøpe hamp tråd fra feks. biltema eller noe, og farge denne tråden med farge man kjøper på vanlige butikker.. JEg har prøvd kaktusfarget tøyfarger og den funka bra til woodland+++ Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 En kompis av meg lagde en ghillie til airsoftbruk, til sammen brukte han vel 1200 på alt, den ble veldig bra men han kunne like godt kjøpt en ny ghillie for 1000 som ble enda bedre igjen. Pass litt på så du ikke gjør samme feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå