Gå til innhold

Gayest navn på Xbox live?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Happy folk på dette forumet. Blir ganske lei meg når jeg tenker på folk som dere, hardcore nerder forumer 24/7. Å om FireToast mener gay som homofilt så care. homoer fortjener å bli hetset. En grunn til at vi har bia og blomsten. Skrekk scene: To homoer så står å klår på hverandre :sick: ...

Voks opp!

Lenke til kommentar
Happy folk på dette forumet. Blir ganske lei meg når jeg tenker på folk som dere, hardcore nerder forumer 24/7. Å om FireToast mener gay som homofilt så care. homoer fortjener å bli hetset. En grunn til at vi har bia og blomsten. Skrekk scene: To homoer så står å klår på hverandre :sick: ...

Siden du har så mye imot forumet så blir du sikkert ikke lei deg når du ikke kan poste her lenger heller da.

Regner forresten at du skal til odelstinget i dag og vise din støtte til den nye ekteskapsloven, det er som kjent de største homomotstanderne som er de største skaphomsene :)

Lykke til med oppdagelsen av din virkelige legning :thumbup:

Lenke til kommentar

Siden du har så mye imot forumet så blir du sikkert ikke lei deg når du ikke kan poste her lenger heller da.

Regner forresten at du skal til odelstinget i dag og vise din støtte til den nye ekteskapsloven, det er som kjent de største homomotstanderne som er de største skaphomsene :)

Lykke til med oppdagelsen av din virkelige legning :thumbup:

Ja, det er jo meg og deg.

Lenke til kommentar
Exc3ll3nT må være det mest gaye navnet, makan til fjortisnick, med tall og store bokstaver. Wannabe HeatoN? Vi lever ikke (V1 l3V3r !Kk3) på 90tallet nå.

Du mener det vel slik? =

3xc3||3n7 må vær3 d37 m357 64y3 n4vn37, m4k4n 71| fj0r715n1ck, m3d 74|| 06 570r3 b0k574v3r. W4nn4b3 H3470N? V1 |3v3r 1kk3 cV1 |3V3r !Kk3) på 9074||37 nå.

Lenke til kommentar

Gayeste navnet jeg kan huske å støtt på må være "Boy Wink". Var en på laget hans som het noe sånt som "OldMenAllNight" da, men. :p

Edit: Må forøvrig si at tall og sånt i navn liker jeg ikke. Alle har jo det. Blir mer imponert når jeg ser folk med helt standard skriftstil.

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Gayeste navnet jeg kan huske å støtt på må være "Boy Wink". Var en på laget hans som het noe sånt som "OldMenAllNight" da, men. :p

Edit: Må forøvrig si at tall og sånt i navn liker jeg ikke. Alle har jo det. Blir mer imponert når jeg ser folk med helt standard skriftstil.

Second det! Kan være fantastisk mye mer ryddig til tider! :)

Forøvrig så mener jeg hetsing av homofile ikke har noe å gjøre på norges nest største forum. Bli voksne!

Edit: til siste kommentaren forrige side.. snakker man om homofile navn, så snakker man om homofile navn :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hvis han mener pedofil på den måten at jeg liker barn, så care.

Vi pedofiler fortjener å bli hetset. Det er en grunn til vi har kaller de "besteforeldre", og ikke "gode gamle mannebein av en elsker."

Skrekkscene: Haha nei, glem det.

(denne posten var full av ironi og skulle etterligne en på forrige side)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...