Gå til innhold

Gayest navn på Xbox live?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Exc3ll3nT må være det mest gaye navnet, makan til fjortisnick, med tall og store bokstaver. Wannabe HeatoN? Vi lever ikke (V1 l3V3r !Kk3) på 90tallet nå.

Kunne ikke være mere enig.

Lenke til kommentar
Exc3ll3nT må være det mest gaye navnet, makan til fjortisnick, med tall og store bokstaver. Wannabe HeatoN? Vi lever ikke (V1 l3V3r !Kk3) på 90tallet nå.

Det kommer fra deg :dribble: Mrbabycollector. Du må jo være pedo, men jeg carer i hva folk syns om mitt gt. Eier dere alle i CoD allikevel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

bare liten ting gay betyr ikke bare homofil

men min kan være litt gay hvis man tolker nicket mitt feil

Tear, jeg er barsk og betyr rive, ikke tåre :ermm:

Lenke til kommentar

Det kommer fra deg :dribble: Mrbabycollector. Du må jo være pedo, men jeg carer i hva folk syns om mitt gt. Eier dere alle i CoD allikevel.

Virkelig voksent XD

Lenke til kommentar

Du eier meg kanskje i CoD, men jeg tar mer enn deg i benken og mamma hadde tatt pappaen din i håndbak.

Lenke til kommentar

Happy folk på dette forumet. Blir ganske lei meg når jeg tenker på folk som dere, hardcore nerder forumer 24/7. Å om FireToast mener gay som homofilt så care. homoer fortjener å bli hetset. En grunn til at vi har bia og blomsten. Skrekk scene: To homoer så står å klår på hverandre :sick: ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...