kh- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei Jeg koblet i cd-spilleren på vanlig måte (iso-kontakter, signalkabler, remote osv). Så kommer porblemet: Cd-spilleren slår seg på helt vanlig, men ingen lyd. Hver gang jeg skifter sang på cd-spilleren så kommer det ett dunk i subben, det er det enste. Har prøvd å skifte jordingspunkt, prøvd å bytte signalkabler, remotekabel og en ny cd-spiller uten forandring. Multimeteret viser en spenning på 12,36V når jeg måler mellom + og - polene på forsterkeren som er av type BOSS. Har forsterkeren tatt kvelden? Kontakt mellom + og jord? Takker for svar.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Sjekk iso-koblingen nøye, de er ikke alltid til å stole på at alt er rett. (Har opplevd forskjellig plassering på ledninger tidligere). Syntes det var lite volt på forsterkeren din så ville nok målt ved batteri også for å se etter forskjell.. (Er det målt med motor igang?) Lenke til kommentar
kh- Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Sjekk iso-koblingen nøye, de er ikke alltid til å stole på at alt er rett.(Har opplevd forskjellig plassering på ledninger tidligere). Syntes det var lite volt på forsterkeren din så ville nok målt ved batteri også for å se etter forskjell.. (Er det målt med motor igang?) Hei og takker for svar Kan det faktisk være noe galt med iso-koblingene? Cd-spilleren fungerer som den skal. Isåfall, hvilke ledninger pleier det å være? Når vi målte så var ikke motoren igang Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sjekk jording til forsterker igjen. Har du prøvd høyttalere rett på spilleren? ..og hva slags spiller er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå