Gå til innhold

Problemer med mottak av meldinger/anrop

Anbefalte innlegg

Har en nokia sport 5500, av og til så tar det lang tid før jeg får meldinger som blir sendt, hvis noen ringer meg ringer det hos dem, men telefonen ringer ikke, det kommer da heller ikke opp at de har ringt. Hva er det her for slags jævla tull, er så utrolig frustrert over dette, gått glipp av en del ting pga dette. Har oppdatert, formatert å oppdatert på nytt. En annen morsom ting er at uansett minnekort jeg setter inn så fungerer det ikke, kommer opp at telefonminnet brukes, siden det ikke er satt i noe minnekort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du et gammelt SIM-kort gjør det ofte at meldinger kommer forseint, folk får ikke ring deg osv..

( Men har du MTU så er dette helt normalt :p )

Men klart, men være en feil i telefonen også, og siden du alt har prøvd og oppdatere den, så må den muligens på service.

Du kan velge om telefonen skal bruke telefon-minne eller minne-kort.

Finner den ikke minnekortet kan du prøve et annet kort, eller telefon, for å se om det er telefonen eller kortet som lager problemer. ;)

Lenke til kommentar

Nei, du kan gå innom en forhandler, eller kontakte operatøren din så sender de deg et nytt i posten.

Du får et nytt SIM, med ny PIN og PUK kode, men med samme nummer, abonnement osv.

PIN-kode kan du endre tilbake til den gamle.

Går du innom en forhandler koster det som regel 100-150 kr for et nytt SIM-kort. Noen operatører tar betalt for å sende deg et nytt i posten, andre ikke.

edit: Ca hvor gammelt er SIM-kortet ditt? Og hvilken operatør bruker du?

:)

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...