Magne__ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ..kalt "Gandhji - 3060" (Rap) For nedlating trykk på denne linken: http://www.lk4zoo.com/3060/Gandhji-3060.rar Gå gjerne inn på www.myspace.com/gandhjiiithc å add meg som venn, hvis du liker det du hører. Greia er at jeg er på utkikk etter en musiker/produsent til fremtidige prosjekter. Har planer om å begynne på en ny skive, som vil bli lagt mer tid og arbeid i, som ikke komme til å bli som den forrige. Har tenkt sounden på produksjonene blir mer ulik vanlige "beats" som rap ofte har. Tenker mer utradisjonelt oppsett av beaten, mye bruk av piano, gitar, andre strengeinstrumenter osv (vanskelig å forklare, i og med at det jeg nettopp nevnte ofte blir brukt i beats). Foor, jeg har en veldig blandet musikksmak. Hører mye på "soft rock"(?) - death cab for cutie, the killers - samt mye annet. Vel, planen er å gjøre vokalen på litt alternative komposisjoner, med en veldig anderledes bruk av stemmen. Så om du driver med produksjon, har band med innspillingsmuligheter, eller noe lignende - ta kontakt på privat melding her på forumet, eller skriv meg en mail på [email protected]. Ikke vær sjenert. Send en melding uansett, hvis du synes dette høres interessant ut! Mvh Magne Wikran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå