Anata Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hei, Ser etter stang for innlandsfiske i Østfold som sikkert også vil gjøre nytten sin om man tar turen til fjellheimen. Ser XXL har dette settet liggende, http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=65162, men hvor bra er egentlig kvalitet på en 5 delers stang, selv om det er fra Shimano? Det er ikke en nødvendighet at det er 3+ delers stang, men siden butikken er såpass nærme hadde det vært greit om den var ok. - Beastmaster AX STC 5-delt 7/8` 3-15 - Shimano Seido 1000 FA Haspelsenell Noen som kanskje har erfaring fra dette settet fra XXL som også kan fortelle meg om bildet på annonsen avviker fra teksten? Om jeg ikke tar helt feil er det Seido 2500 FA på bildet og ikke 1000 FA. Om dette settet faktisk ikke holder mål og noen har en annen combo/sett å nevne til 1-2000 tar jeg i mot med åpne armer. På forhånd takk Endret 10. juni 2008 av aleols Lenke til kommentar
storkers Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei, Ser etter stang for innlandsfiske i Østfold som sikkert også vil gjøre nytten sin om man tar turen til fjellheimen. Ser XXL har dette settet liggende, http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=65162, men hvor bra er egentlig kvalitet på en 5 delers stang, selv om det er fra Shimano? Det er ikke en nødvendighet at det er 3+ delers stang, men siden butikken er såpass nærme hadde det vært greit om den var ok. - Beastmaster AX STC 5-delt 7/8` 3-15 - Shimano Seido 1000 FA Haspelsenell Noen som kanskje har erfaring fra dette settet fra XXL som også kan fortelle meg om bildet på annonsen avviker fra teksten? Om jeg ikke tar helt feil er det Seido 2500 FA på bildet og ikke 1000 FA. Om dette settet faktisk ikke holder mål og noen har en annen combo/sett å nevne til 1-2000 tar jeg i mot med åpne armer. På forhånd takk har ikke erfaring med akkurat denne kombinasjonen,men har en beastmaster stang og det er den beste stangen jeg har hadd! snella er jo og shimano som vill si god kvalitet og er jo også årets testvinner i flere magasiner. tror ikke du vill angre på dette kjøpet- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå