Eshil Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg selger min Derbi Senda Xrace 2007 pga. overgang til bil. Mopeden er strøken, bortsett fra èn velt, men det ble bare en bitteliten ripe på lykta. Jeg har original delene, men noen deler kan du få med. Deler som følger med: 50 taggers drev (med kjede) MetraKit Thrower effektanlegg. Dysa i mopeden er brotsja så den skal tåle trimmen. Bilder kommer Pris: 20 000,- Endret 10. juni 2008 av Eshil Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå er vel ikke kjøp og salg lov på dette forumet? Bruke bruktmaked.no, finn.no eller autodb.no i stedet kanskje? Lenke til kommentar
Steinarss Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har tenkt og kjøpe meg en sånn sykkel. Hvor står mopeden? Har du lakt den ut på feks finn.no, i såfall, link? Og 20.000 kr er nok litt mye, skal du få solgt den tror jeg nok du så senke prisen et par tusen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #9: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Vennligst benytt bruktmarkedet for kjøp og salg. Reaksjoner på moderering gjøre pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg