Sewero Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Skal kjøpe meg en ny iPod nano nå da den gamle døde. Men hvor burde jeg kjøpe ifra med tanke på pris og leverings hurtighet? Skal ha den svarte iPod nanoen med 8 gb. Endret 11. juni 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bare en liten kommentar: Så lenge det ikke var din feil at den "døde" så har du 5 års reklamasjonsrett på slike varer, så det kan hende du har krav på en ny helt gratis. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Var på teknikhuset i Oslo(mener at det heter det). De sa det var bare 1 år på iPod nå og ikke 5. Men vil uansett ha en ny iPod ^^ Greit å kunne se på film Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Som vanlig så prøver de seg, det er sikkert bare 1 års garanti, men du har uansett 5 års reklamasjon gjennom forbrukerkjøpsloven. Hvis du reklamerer kan du jo selge den nye ipoden din og bruke de pengene på å kjøpe en ny og bedre? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Men de sa til meg at vis jeg reklamerer og de finner ut at det er min feil må jeg betale nesten 2 tusen kroner, stemmer det? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Høres rart ut at det skal koste så mye som 2000 kroner, men hvis de konkluderer med at det er din feil har de rett til å få refundert utleggene sine i forbindelse med reparasjonen. Hvordan ble den ødelagt? Hvis det virkelig er din egen feil så kan du nok bare glemme å reklamere. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg vet ikke om det er min feil men kan godt være det så derfor spør jeg "Hvilken nettbutikk burde jeg kjøpe iPod nano ifra?" Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Netshop? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54887 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Disse er gode på frakt og service? Lenke til kommentar
Entim Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis Netshop eller Komplett har varen inne er den sendt senest dagen etter, ofte samme dag Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg ville sjekket prisen på AppleStore. Da kan du også få den gratis gravert... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hvorfor kjøpe et apple-produkt når de, som du har opplevd, ikke holder seg til norsk forbrukerlov og yter utrolig dårlig kundeservice.. Og hvorfor lurer du på om nettbutikken har god service? du gidder ikke engang bruke den servicen apple er bundet opp til iht norsk forbrukerlov og reklamasjonsrett... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg ville sjekket prisen på AppleStore. Da kan du også få den gratis gravert... Jepp, og ett års reklamsjonsfrist istedet for de lovpålagte to. Apple.no kommer glatt til å gjemme seg bak at de ikke oppholder seg i Norge om du tar reklamasjon opp etter året er omme. Seff er det gøy å få "Kuk" gravert inn på alt man eier, men i dette tilfellet skygger det for fornuften imho. Appleting skal kjøpes på elkjøp e.l, der man har en mulighet til å klage til en fysisk butikk med normale retningslinjer, selv om man av og til må slå på stortromma og trekke inn forbrukerrådet. Men det virker ikke som om trådstarter bryr seg om reklamasjonsfrist uansett, så det er vel et greit alternativ. Endret 11. juni 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 På eplehuset koster en iPod nano 1659 mener jeg å huske, var og så der i helga. Og jeg vil ha iPod pga utseende og brukervennligheten. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 iPoden ble kjøpt på netshop og funker flott, mangler bare å få lagt inn filmer på den så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå