Gå til innhold

Salg av Macbook Air


Anbefalte innlegg

Heisan!!

Har ein macbook air som eg kjøpte i New York nylig. Angra litt på dette, og har funne ut at maskinen ikkje er den beste til mitt bruk. Lett å bli riven med av stemninga i den store eplebutikken på 5th avenue.. vel vel

 

Maskinen er i heilt uopna pakke, og eg har superdrive, macofficepakken, trådlaus mus og neoprenetui, samt eitt års ab. på .mac. :)

 

Kva trur du prisen bør vera på dette samla? På apple.no blir det ca 18000 til saman.

 

Tenkte å selga for 12 el 13000 samla, er dette realistisk?

 

Håper på svar, vanskelig dette ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss det er i en uåpna pakke og det koster 18000 på nett kan du nokk få 13-15 tusen for den. mac entusiaster blir det jo bare flere av. Prøv legg ut annonse på finn,zett,qxl

 

Legg ut med bilder av eska at den er uåppna, kan skrive at prisen kan diskuteres og sette prisen til 15000

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Viss det er i en uåpna pakke og det koster 18000 på nett kan du nokk få 13-15 tusen for den. mac entusiaster blir det jo bare flere av. Prøv legg ut annonse på finn,zett,qxl

 

Legg ut med bilder av eska at den er uåppna, kan skrive at prisen kan diskuteres og sette prisen til 15000

 

 

Takk for det! Skal prøve. Var redd det var alt for mykje, men kan jo prøve det i første omgang. :) Noen interesserte her forresten? Prisen kan diskuteres... ;) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...